بروجردی طی یادداشتی مطرح کرد؛

۹ دی؛ تجدید بیعت ملت با امامت و ولایت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حماسه 9 دی ماه 88 تجدید بیعت ملت ایران با امامت و ولایت بود.

"علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی یادداشتی که در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار داده، حماسه 9 دی ماه 88 را تجدید بیعت ملت ایران با امامت و ولایت دانسته است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:


«حرکت عظیم ملت ایران در ۹ دی 88 نشان داد که بعد از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران همانند دهه اول انقلاب نسبت به دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه والای ولایت حساس بوده و از آن حراست و پاسداری می‌کند.

اهانت فتنه‌گران در عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به این ساحت مقدس که همیشه خط قرمز ملت ایران بوده است، موجب شد که حساسیت ملت ایران نسبت به فتنه‌گران به حد اعلای خود برسد و عکس العملی را نشان دهند که طومار فتنه‌گران را در هم پیچد.

در فتنه 88 تمام امکانات دشمنان خارجی و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی به کار گرفته شد و فریب‌خوردگان داخلی و کسانی که به خارج از مرزها امید بسته بودند با این اقدام عظیم ملت شکست خوردند و تمامی توطئه‌ها خنثی شد.

در حماسه ۹ دی 88 ملت ایران نشان داد به هیچ وجه بی‌حرمتی به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تعرض به جایگاه والای ولایت فقیه را برنمی‌تابد و به همین دلیل در یک حرکت خودجوش شرایطی را ایجاد کرد که تمام طراحی‌های دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر آب شد و عملا صفحه جدیدی در انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و یک بار دیگر انقلاب و نظام را در برابر همه توطئه‌ها بیمه کرد.

بنابراین باید این نعمت عظیم الهی که ملت بزرگ ایران هستند توسط مسئولین پاس داشته شود و با توجه به این که ملت ایران با تقدیم خون ده‌ها هزار شهید این انقلاب را به وجود آورده‌اند در هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن این دستاورد انقلاب که نظام مقدس جمهوری اسلامی است نخواهند بود و به هنگام در صحنه حضور پیدا می‌کنند و همه توطئه‌ها را نقش برآب می‌نمایند.

کسانی که هنوز از این اشتباه بزرگ تاریخی که نشان از بی‌بصیرتی برخی از خواص در پیشگاه ملت بزرگ ایران دارد، بازنگشته و توبه نکرده‌اند باید از این تجربه تاریخی درس بگیرند و بدانند که ملت بزرگ ایران بر مسیری که در 22 بهمن 57 انتخاب کرد، پابرجا است و هرساله در راه‌پیمایی 22بهمن با امامت، ولایت، شهدا و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

بنابراین وظیفه مسئولین و آحاد ملت زنده نگه داشتن این حماسه عظیم اسلامی است که روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار