حجت الاسلام و المسلمین حسینی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران :

موقوفات درآمدی که بتواند از فعالیت‌های قرآنی پشتیبانی کند در شان مردم کشور ما نیست

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: موقوفات درآمدی که بتواند از فعالیت‌های قرآنی از قبیل آموزش، حفظ، و... پشتیبانی کند، در شان مردم عاشق و اهل بیت کشور ما نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم درآمدزایی موقوفات قرآنی درگسترش فعالیت‌های قرآنی استان تهران افزود: موقوفات درآمدی قرآنی برای پشتیبانی فعالیت‌های قرآنی شامل حفظ، قرائت، مفاهیم ، پژوهش و تفسیر قرآن در شان  اهل بیت ما نیست و امیدواریم خیران موقوفاتی را در این زمینه ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در خصوص نخستین جشنواره انس با قرآن کریم گفت: در این جشنواره 10 قاری برتر استان تهران با حضور اساتید ناظر پس از قرائت قرآن و رعایت تجوید و دیگر قوانین قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از اعلام نظر سنجی زائران و داوران این جشنواره نفرات برتر انتخاب و با اهدای تندیس جشنواره و جایزه ویژه تجلیل شدند.

وی افزود: برگه‌های نظر سنجی میان زائران توزیع و پس از اعلام رای آنها و رای داوران ناظر و اساتید قرآنی از  برگزیده این جشنواره تجلیل شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به زمینه سازی و گسترش وقف‌های مشارکتی دراستان گفت: ایجاد وقف مشارکتی در قالب عرضه اوراق وقف بیمارستان‌ تخصصی سرطان در شعب بانک ملت از اقداماتی است که اوقاف و امور خیریه استان تهران درگسترش وقف انجام داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر افرادی که علاقمند هستند واقف شوند و توان ایجاد یک موقوفه را به صورت انفرادی ندارند می‌توانند باخرید اوراق وقف با حداقل مبلغ یک میلیون ریال در ساخت و وقف بیمارستان تخصصی سرطان درشهر ری مشارکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در پایان گفت: علاقمندان به موقوفات مشارکتی می‌توانند از طریق شماره گیری *733*4*114# و وارد کردن شماره بانکی خود و رمز دوم به هر مبلغی که تمایل دارند در این وقف شرکت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجلیل ، حفظ ، قرآن ، پژوهش ، تفسیر ، واقفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار