اسماعيل هنيه از پایبندی حماس به توافق آتش بس خبر داد

یک مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس " اعلام کرد این جنبش روز جمعه به مصر و طرف ها میانجی اعلام کرده است که به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی که در ماه اوت میان دو طرف به امضاء رسید، پایبند است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا؛ اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با خبرنگاران در غزه گفت : ما با مصر و طرف های دیگر تماس برقرار کرده ایم و این موضوع را به اطلاع آنها رسانده ایم که حماس به توافق آتش بس که در تاریخ 26 ماه اوت در قاهره امضاء شد، پایبند است. 
پس از آنکه روز چهارشنبه یک نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر تیراندازی یک عضو حماس مجروح شد، یکی از مبارزان حماس نبز در درگیری با یکی از سربازان این رژیم در نزدیکی مرز جنوب شرق نوار غزه با اسرائیل به شهادت رسید.
 رژیم صهیونیستی از طریق مصر و دیگر میانجی گران به حماس هشدار داده است در صورتی که مبارزان فلسطینی حملات بیشتری را علیه این رژیم انجام دهند و یا به اسرائیل راکت شلیک کنند، این رژیم به شدت با جنبش حماس برخورد خواهد کرد. 
در روز پنجشنبه نیز رهبران حماس با نمایندگان احزاب و قدرت های سیاسی دیدار و توافق کردند به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی پایبند باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حماس ، هنیه ، بین الملل ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۴:۱۷ ۰۶ دی ۱۳۹۳
زنده باد حماس مقاوم و مرگ بر اسراییل جعلی و کودک کش.
آخرین اخبار