ارتش رژیم صهیونیستی 2 سامانه جديد گنبد آهنين در نزدیک مرزهای نوار غزه مستقر کرد

ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار 2 سامانه جدید گنبد آهنین در مناطق نزدیک مرزهای نوار غزه خبر داد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری سما، ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار دو سامانه جدید گنبد آهنین در مناطق جنوب اسرائیل و نزدیک مرزهای نوار غزه خبر داد .

ارتش اسرائیل روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد ارتش در راستای ادامه تلاش ها برای ممانعت از حملات موشکی مبارزان فلسطینی از نوار غزه دو سامانه جدید گنبد آهنین در شهر بئر السبع و شهرک یهودی نشین نیتفوت در مجاورت نوار غزه مستقر کرد .

ارتش اسرائیل از سامانه ضد موشکی گنبد آهنین برای جلوگیری از حملات موشکی گروههای مبارز فلسطینی از نوار غزه به طرف شهرک های یهودی نشین اسرائیل در مناطق جنوب و مرکز اسرائیل استفاده می کند .

این در حالی است که کارشناسان نظامی اسرائیل و آمریکا بارها درباره موفقیت سامانه موشکی گنبد آهنین برای متوقف کردن حملات موشکی مبارزان فلسطینی و نیز توان این سامانه برای برای تامین امنیت شهرک نشین اسرائیلی در مجاورت مرزهای غزه ابراز تردید کردند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۵ دی ۱۳۹۳
سامانه ضد موشکی صهیونیست ها مثل خودشان جعلی . دروغگو و بی خاصیت است .
موشک های غزه مثل تیر غیب سازمان صهیونیست ها را برهم می زند و این بار معرکه جدیدی در پیش است .
نتانیا هو از خجالت و شرمساری باید خودکشی کند ، چون تعداد بیشتری از مستاجرین اجاره ای که با دریافت پول عازم سرزمین های اشغالی شده بودند ، از این سرزمین ها فرار خواهند کرد .
آخرین اخبار