متانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

دوره تربیت مربیگری درجه سه جستجو در نجات جاده‌ای در استان مازندران برگزار می شود

معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات گفت: دوره تربیت مربیگری درجه 3 جستجو در نجات جاده‌ای به میزبانی استان مازندران از 5 دی ماه آغاز می شود.

سعید متانی معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی درجه سه جستجو در نجات جاده ای اظهار داشت: دوره تربیت مربیگری درجه سه جستجو در نجات جاده‌ای به میزبانی استان مازندران و با حضور استان‌های گلستان، تهران، سمنان، گیلان و قم از امروز آغاز شده و تا 12 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به شرایط افرادی که در این دوره پذیرش می شوند اشاره کرد و گفت: بر اساس ضوابطی که به استانها اعلام شده افراد با شرایطی از جمله داشتن مدرک کارشناسی، مدرک تخصصی جاده‌ای که لازمه کار آنها بوده و توانمندی‌ لازم از لحاظ جسمانی و ... پذیرفته می‌شوند.

متانی افزود: سرفصل‌هایی که در این دوره مطرح می شود شامل تثبیت منطقۀ خطر، نجات و رها سازی، انتقال، جابجایی و فیکس کردن مصدوم و سایر موارد لازمه برگزار می‌شود.

معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات تأکید کرد: برگزاری تمامی دوره‌های تربیت مربی هم به صورت تئوری وهم به صورت عملی بوده اما بیشتر سعی بر این است که دوره‌ها به  صورت میدانی و کاربردی انجام شود.

وی در پایان تصریح کرد: دوره تربیت مربیگری درجه 3 جستجو در نجات جاده‌ای با حضور 28 نفر از افراد از استانهای مختلف برگزار می شود که در صورت کسب امتیاز لازم شرکت کنندگان به عنوان مربی محسوب می شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مطرح ، شامل ، دوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار