امیر سرتیپ صباحی‌فرد عنوان کرد

سیستم دفاعی چند لایه برای حراست از مراکز حیاتی/ قابلیت کشف انواع ریز پرنده‌ها

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سیستم‌های راداری ما که سراسر کشور عزیزمان را پوشش می‌دهند، قابلیت کشف انواع ریز‌ پرنده‌ها با سطح مقطع بسیار پایین را دارند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز و دقایقی قبل از آغاز رزمایش محمد رسول‌الله(ص)، محفل انس با قرآن کریم در منطقه رزمایش قرارگاه پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ صباحی‌فرد جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.
 
در حاشیه این مراسم امیر سرتیپ صباحی‌فرد ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان محفل نورانی انس با قرآن کریم اظهار داشت: بالاترین و برترین سلاح ما تقوا و ایمان راسخ نیروهاست و آنچه سبب هراس دشمنان شده همین روحیه سلحشوری، توکل به خداوند و ولایتمداری‌ است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز پدافند در خط مقدم دفاع از مناطق حساس و حیاتی کشور قرار دارد توضیح داد: برای حراست از مراکز حیاتی کشور از یک سیستم دفاعی چند لایه استفاده می‌کنیم و سیستم‌های راداری ما که سراسر کشور عزیزمان را پوشش می‌دهند قابلیت کشف انواع ریز‌ پرنده‌ها با سطح مقطع بسیار پایین را دارند.
 
امیر سرتیپ صباحی‌فرد افزود: برای شبکه یکپارچه پدافند هوایی لحظه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی ادامه داد: وظیفه ما محدود به زمان و مکان خاصی نیست، اصولاً شرح وظایف قرارگاه پدافند هوایی ایجاب می‌کند در هر لحظه آماده باشیم.
 
جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان، انتقال تجربه به نیروهای جوان را علاوه بر تست سامانه‌های جدید از مهم‌ترین دستاوردهای این رزمایش برشمرد و خاطر نشان کرد: حضور جوانان در این‌گونه رزمایش‌های بزرگ سبب می‌شود آنان صحنه‌های حقیقی نبرد را بهتر درک کنند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار