مراسم چهلمین روز درگذشت "مرتضی پاشایی" برگزار شد

همخوانی دست جمعی جوانان برای مراسم "مرتضی پاشایی"/ سوء استفاده دست فروشان از چهلم خواننده جوان

از صبح امروز عده‌ی زیادی از طرفداران مرحوم "مرتضی پاشایی" با حضور در قطعه هنرمندان ترانه‌های وی را همخوانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، در حالی‌که قرار است مراسم چهلمین روز درگذشت هنرمند جوان "مرتضی پاشایی"‌ امروز از ساعت 14 در بهشت زهرا برگزار شود، اما از ساعات اولیه‌ی صبح، در قطعه هنرمندان، طرفداران این خواننده جوان برای شروع مراسم انتظار می‌کشند. اطراف مزار این خواننده جوان برای جلوگیری از ازدحام داربست کشیده شده و مقدمات مراسم در حال آماده سازی است.

خبرنگاران باشگاه خبرنگاران که در قطعه‌ی هنرمندان حاضر هستند متن و حاشیه‌ی این مراسم را به صورت لحظه به لحظه به اطلاع علاقمندان و طرفداران این هنرمند جوان می‌رسانند.

10:00 - علاقمندان مرتضی پاشایی که عکس‌های این هنرمند جوان را روی لباس خود نصب کرده‌اند در گفتگو  با خبرنگار ما گفتند که به صورت خودجوش بر سر مزار هنرمند محبوبشان حضور یافته‌اند.
 
11:15 - بنابر این گزارش؛ از جمله حواشی حضور مخاطبان بر سر مزار "پاشایی" فروش پوستر و سی‌دی‌هایی منتسب به این هنرمند جوان، همسرایی علاقمندان وی و حتی قالیچه‌ با تصویر "مرتضی" توسط دست‌فروشان در محوطه قطعه‌ی هنرمندان است که نیروی انتظامی هم سعی در جلوگیری از این گونه سوء استفاده‌ها را دارد.

11:45 - این گزارش می‌افزاید؛‌ بر تعداد جمعیت علاقمندان لحظه به لحظه در قطعه‌ی هنرمندان افزوده می‌شود که در میان آن‌ها نه تنها جوانان بلکه سنین مختلف و اقشار مختلف به چشم می‌خورد.

با نزدیک شدن به آغاز مراسم چهلم این هنرمند ترانه‌های "مرتضی پاشایی"‌ از بلندگوهای بهشت زهرا در حال پخش در محوطه‌ی قطعه‌ی هنرمندان است.

13:20 - بنابر این گزارش کسی که بسیار به "مرتضی پاشایی" شباهت دارد و در رسانه‌ها بدل "پاشایی" لقب گرفته است هم به مراسم آمد.

14:05 -
این گزارش می‌افزاید؛ مراسم چهلم مرحوم "پاشایی" با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شده و هنرمندانی چون "محمد علیزاده"، "شهرام شکوهی"، "علی عبدالمالکی"،‌ "سامان گوران"، "کیارش حسن‌زاده" و "سیدجواد هاشمی" در قطعه‌ی هنرمندان حضور دارند.

14:10 - عموی مرحوم "پاشایی" طی سخنرانی از مسئولان و مردم برای همراهی با خانواده‌شان در این چهل روز تشکر کرد و گفت: عشق نغمه الهی است و مرتضی هم جز نغمه‌ی الهی چیزی نخواند.

14:20 - در ادامه‌ی مراسم "مریم حیدرزاده" شاعر نابینا با خواندن دکلمه برای خانواده‌ی این هنرمند جوان آرزوی صبر کرد و "علی‌ ضیا" مجری این مراسم نیز با آهنگ "نگران منی" مرتضی که از بلندگوها در حال پخش بود همخوانی کرد.

14:40 - بنابر این گزارش؛ حاج "مجید بادکوبه" مداحی مراسم چهلم پاشایی را بر عهده دارد.

15:01 - این گزارش در ادامه می‌افزاید پدر مرحوم پاشایی هم در این مراسم به نوحه‌خوانی پرداخته و از همه‌ علاقمندان برای حضور و همراهی در این چهل روز تشکر کرد. همچنین "مهدی کرد" مدیر برنامه‌ی "مرتضی پاشایی" هم از همه تشکر کرد.

15:14 - این مراسم با حضور جمع کثیری از هوادارنی که یک صدا با هم می‌گفتند "مرتضی دوستت داریم" به پایان رسید.


انتهای پیام/ اس

درسی که باید از مرتضی می‌گرفتیم
یادداشت/
درسی که باید از مرتضی می‌گرفتیم






کلیپ نقاشی چهره‌‌‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۴ دی ۱۳۹۳
بسیار متشکر از بروزرسانی لحظه به لحظه شما.
آخرین اخبار