بازدید" بانوان" مسلمان فرانسوی زبان از حسینیه جماران

جمعی از زنان فعال و فرهیخته حوزه زن و خانواده و فعالان مؤسسات مردم نهاد در کشورهای آفریقایی فرانسوی زبان الجزایر، تونس، سنگال و فرانسه با حضور در حسینیه جماران از این مکان بازدید کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،زنان فعال و فرهیخته حوزه زن و خانواده و فعالان مؤسسات مردم نهاد در کشورهای آفریقایی فرانسوی زبان از کشورهای الجزایر، تونس و سنگال و کشور فرانسه، به منظور شرکت در دانش افزایی شجره طوبی، ویژه بانوان فرهیخته مسلمان، در کشورمان حضور دارند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پنجمین دوره دانش افزایی شجره طوبی، امروز چهارشنبه (سوم دیماه 93)، به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتتاح شد.

هدف از برگزاری این دوره، ارتقای جایگاه زنان مسلمان و فرهیخته و آشنایی آنان با دیدگاه اسلام درباره زن و خانواده و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان است.

گزارش می افزاید: این دوره تا هشتم دی ماه ادامه دارد و طی آن مباحثی از جمله نظام حقوقی زن در اسلام، زن در آیات و احادیث، رسانه و سبک زندگی اسلامی، نقد و بررسی اسناد بین المللی زنان و فمینیسم اسلامی، مهارت های زندگی، عفاف و حجاب در اسلام، حقوق بشر، عرفان های جدید، عفاف و حجاب در غرب و جریان های نوظهور در جهان اسلام توسط اساتید ایرانی به 2 زبان فارسی و فرانسه، ارایه خواهد شد.
/ انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار