مومنی: سه هفته پرفشار در انتظار بازیکنان است

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این چند روز، موتور بچه‌ها را گرم می‌کنیم و از شنبه، سه‌ هفته پرفشار در انتظار بازیکنان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسعود مومنی افزود: با توجه به تعطیلی 10 روزه، قصد داریم فشار تمرینات را اندک اندک بالا ببریم و تا پایان این هفته به یک جلسه تمرین در روز اکتفا می‌کنیم اما از هفته آینده شکل کار تغییر می‌کند. در واقع الان در حال گرم کردن موتور بچه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: تمرینات را با فشار 20 درصد آغاز کردیم تا بازیکنان با توجه به استراحتی که داشتند، کم کم در شرایط پرفشار قرار بگیرند. بازیکنان در تمرین سه‌شنبه جدا از تمرینات اینتربال، حدود 7 کیلومتر دوندگی داشتند. این میزان در تمرین امروز به 8 کیلومتر خواهد رسید و در هفته آینده به 12 کیلومتر در تمرین می‌رسیم.

مربی بدنساز پرسپولیس خاطرنشان کرد: فشار اصلی تمرینات از هفته آینده آغاز می‌شود. اگر از روز شنبه به اردو می‌رفتیم تمرینات به سه جلسه در روز هم می‌رسید ولی احتمالا برنامه اردو کمی به تعویق بیفتد تا اینکه تیم بسته شود. اگر هم در تهران باشیم دو جلسه در روز تمرین می‌کنیم. طبق برنامه از شنبه آینده، سه هفته به کارهای بدنسازی خواهیم پرداخت و برای اینکه بیشترین بهره‌برداری را بکنیم برای ما مهم است که از همین هفته تمام نفرات ممکن را در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/
مومنی درباره شرایط مورد نظر برای محل اردو گفت: هدف اصلی ما فرار از سرما و بارندگی است. طبعا ارتفاعات در این فصل چنین شرایطی ندارد. کیش، قشم، آنتالیا، امارات و مناطقی از این دست می‌توانند شرایط مورد نظر را تأمین کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار