امرودی در افتتاحیه هفته فرهنگی اردبیل:

اردبیل بدون هیچ انحرافی همواره در طول تاریخ سربلند بوده است

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: اردبیل در طول تاریخ همواره تابع روحانیت و دین بوده و هیچگونه انحرافی در آن مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در افتتاحیه هفته فرهنگی استان اردبیل که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران ارشد شهری  تهران، اردبیل و برخی از چهره‌های نام آشنای استان اردبیل در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد با اشاره به وصیت شهید اردبیلی، افزود: وصیت این شهید آن بود که بدون حضور خانواده وبی‌آنکه فردی از بستگان جسد وی را ببینند دفن شوند، که در واقع وصیت او بیانگر هدیه تمام وجود وی به انقلاب بوده است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه وصیت این شهید اردبیلی بیانگر استقامت شجاعت و تقدیم تمام وجود به پیشگاه خداوند است اظهار داشت: در واقع هفته فرهنگی اردبیل در صدد معرفی چهره‌های شاخص بزرگان و علما این دیار است چرا که امروز بسیاری از جوانان ما از چگونگی پا برجایی ایران علیرغم وجود هجوم دشمنان و بیگانگان به کشور و نیز غیرت دینی این افراد غافل‌اند.

وی هفته فرهنگی اردبیل را فرصتی مغتنم جهت گردهمایی تمام مسئولان اردبیلی کشور عنوان کرد و گفت: وجود چهره‌های نام‌آشنا و مسئولان اردبیلی به خوبی بیانگر آن است که اردبیل به جهت برخورداری از شخصیتهای بزرگ و فاخر خود عامل پیشرفت نیروی انسانی است اردبیل ضمن برخورداری از منابع بی‌شمار طبیعی از نیروی انسانی آگاه و متخصص بی‌شماری نیز برخوردار است.

امرودی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت هفته فرهنگی اردبیل برای معرفی اندیشمندان نخبگان آن بهره‌ برد ،خاطر نشان کرد: توان بزرگ امروز اردبیل آینده پرافتخاری را در تاریخ کشور رقم خواهد زد، این سرزمین در طول تاریخ همواره تابع روحانیت و دین بوده و هیچگونه انحرافی در آن مشاهده نشده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از برخی از خانواده شهدا و جانبازان مادحین اهل بیت این استان تقدیر شد .

ارایه لوح سپاس به هنرمند نام‌آشنای اردبیل جمشید آریا و نیز استاد محمد سلمانی غزل‌سرا،‌محمدرضا بایرامی نویسنده و داستان نویس کشور رحیم جدی برادر شهید خلبان جدی و دارنده فوت طلایی فدراسیون کشتی‌جهانی فیلا و همچنین دو کارآفرینی برگزیده کشور از دیگر بخشهای پایانی این برنامه بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اردبیل ، آذری ، زبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار