ابوترابی در شبستر:

مدیران بدانند که بر سر سفره شهدا نشسته‌اند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران نماد عمل صالح باشند و بدانند که بر سفره شهدا نشسته اند و باید تلاش کنند عملشان در راستای قیامت بهتری باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که به شهرستان شبستر سفر کرده است در جمع اعضای شورای اداری شهرستان شبستر مردان سلحشور این خطه در حفظ تمامیت ارضی ایران، پاسداری از مرزهای کشور و خلق مقاومت «چالدران» را یادآور شد و اظهار داشت: در این میان منطقه شبستر همانند ستاره‌ای پرفروغ و الهام‌بخش می‌درخشد که خاندان مقام معظم رهبری از این دیار برخاسته‌اند و عالمی عارف و زاهد چون سید جواد خامنه‌ای را پرورش داده تا شخصیتی فرزانه چون مقام معظم رهبری تحویل ایران اسلامی دهد.

وی ضمن ابراز خوشحالی از نرخ پائین بیکاری شهرستان شبستر افزود: شبستر با نرخ بیکاری 6.4 درصد از جایگاه فاخری برخوردار بوده و این نشان از تلاش مردم سختکوش و مسئولان دلسوز این منطقه دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی این منطقه را به عنوان قطب تولید و کار در کشور خواند و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت سرمایه‌گذاری در این منطقه و وجود سرمایه گذاران مقیم در مرکز کشور امیدواریم با برنامه‌ریزی فرماندار و نماینده این شهرستان شرایط و زیرساخت های لازم برای این امر در کمترین زمان ممکن فراهم گردد.

ابوترابی‌فرد در بخشی از سخنان خود به تفکر ناصحیح در الگوبرداری کشورها از غرب اشاره کرد و گفت: غرب اندیشه الگو شدن برای جامعه جهانی را در ذهن خود می پروراند تا کشورها را با استثمار و استعمار به چالش بکشد.

وی اضافه کرد: اندیشه والای سیاسی امام (ره) برای دنیای اسلام و منطقه آن بود تا با الگوبرداری از قرآن کریم و پیامبر اعظم انسان‌های کامل، عاقل و عالم بوجود آید، اما باید در این مسیر تنها به پیامبر اعظم اقتدا کنیم تا در زندگی خوشبخت باشیم.

ابوترابی‌فرد به شاخصه های مدیران انقلابی در نظام پرداخت و به مدیران شهرستان سفارش کرد: مدیران نماد عمل صالح باشند و بدانند که بر سفره شهدا نشسته اند و باید تلاش کنند عملشان در راستای قیامت بهتری باشد.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.