پس از اقدام به قتل؛

چوبه دار عاقبت قاتل تازه داماد

جواني که شوهر خواهرش را به دنبال بروز اختلافات خانوادگي در مشهد به قتل رسانده بود، سپيده دم چهارشنبه گذشته در زندان مرکزي مشهد به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ جوانی که شوهر خواهرش را به دنبال بروز اختلافات خانوادگی در مشهد به قتل رسانده بود، سپیده دم چهارشنبه گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.

ماجرای این جنایت، خرداد سال ۹۱ از آنجا آغاز شد که جوان ۲۷ ساله‌ای به همراه نامزدش به منزل پدرخانمش واقع در بولوار شاهد مشهد رفت. در این لحظه برادر عروس که از قبل اختلافاتی با تازه داماد داشت به مشاجره لفظی با وی پرداخت.

در این میان دخالت بزرگ تر‌ها برای می‌انجی‌گری نیز حاصلی نداشت تا اینکه جوان ۲۶ ساله کاردی را از آشپزخانه منزل برداشت و آن را در سینه تازه داماد فرو کرد.

این گزارش حاکی است: اعضای خانواده، داماد ۲۷ ساله را به بیمارستان مهرگان رساندند، اما دیگر دیر شده و او جان خود را از دست داده بود.

دقایقی بعد متهم به قتل، خود را به ماموران کلانتری قاسم آباد معرفی کرد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی با دستورات قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد در زمان حادثه) آغاز شد. متهم در بازجویی‌ها به قاضی پرونده گفت من نمی‌خواستم او را بکشم! یک لحظه اشتباه کردم.

پس از اعترافات صریح متهم، وی در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه و به قصاص نفس محکوم شد. رای صادره مورد اعتراض وکیل متهم قرار گرفت، اما قضات دیوان عالی کشور نیز پس از بررسی دقیق محتویات پرونده، رای دادگاه را تایید کردند.

بنابراین گزارش، پس از ارسال این پرونده جنایی به اجرای احکام دادسرای مشهد و فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، متهم جوان سپیده دم روز چهارشنبه گذشته با حضور قضات اجرای احکام، در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت و به مجازات رسید.

 انتهای پیام/ا
برچسب ها: مشهد ، قتل ، اعدام ، داماد ، عروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.