محمدزاده: وضعیت سالن برگزاری مسابقات لیگ کبدی اسف بار است

سرمربی تیم کبدی بانوان تهران گفت: از جمله مشکلات مهم ما در رشته کبدی نبود اسپانسر و حمایت نشدن از طرف هیأت‌های ورزشی است که فعالیت را برای ما سخت کرده است.

زهرا محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نبود اسپانسر و حمایت نکردن هیأت‌های ورزشی مشکلات زیادی را در رشته کبدی برای ما ایجاد کرده است.  
 
وی ادامه داد: میزبانی مسابقات لیگ برتر را خودمان قبول کردیم و تنها کمکی که به ما شد این بود که سالن بعثت تهران را برای برگزاری بازی‌ها در اختیار ما قرار دادند اما هیچ هزینه‌ای به عنوان کمک به ما پرداخت نشد.
 
وی افزود: سالن بعثت که رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان را درآن برگزار کردیم به هیچ عنوان وضعیت مناسبی ندارد. این مجموعه ورزشی آب ندارد، گاز و برق این ورزشگاه هم که به طور مداوم قطع می‌شود و متأسفانه تنها سالنی هم که برای برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان به ما اختصاص دادند همین سالن بعثت تهران بود که ما در سالن هندبال و بسکتبال این مجموعه مسابقات را برگزار کردیم و حتی سالن اختصاصی کبدی هم نداشتیم.  
 
سرمربی تیم کبدی بانوان تهران در پاسخ به این سوال که چرا از ویدئوچک که یکی از قوانین فدراسیون است استفاده نکردید بیان کرد: من دقیقا نمی‌دانم تهیه ویدئوچک برای مسابقات وظیفه چه کسی است.  
 
اگر وظیفه فدراسیون است که فدراسیون کوتاهی کرده و ویدئوچک را برای مسابقات در اختیار ما قرار ندارد؛ اگرهم وظیفه ما بوده که واقعا تهیه ویدئوچک هزینه دارد و ما هم توان مالی کافی برای انجام این امر نداشتیم و کسی هم به ما کمک نکرد.  
 
زهرا محمدزاده در مورد سطح مسابقات لیگ اظهار داشت: با توجه به اینکه دوره مقدماتی مسابقات بود سطح خیلی بالایی نداشت و نبود اصلی ما در مرحله بعدی رقابت‌ها است که تیم‌های صعود کرده از سطح بالایی برخوردارند.  
 
محمدزاده در پایان درباره برنامه تیمش برای حضور در مرحله دوم لیگ برتر کبدی بانوان خاطر نشان کرد: ما به عنوان تیم اول گروه منطقه 3 صعود کردیم و دور بعد مسابقات برای ما سخت خواهد بود.  
 
تمریناتمان را با انگیزه بیشتری ادامه می‌دهیم و تلاشمان را می‌کنیم تا در مرحله دوم با قدرت حضور پیدا کنیم و مدال طلا را کسب کنیم. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: بانوان ، تهران ، بعثت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار