نوشابه‌های پرسپولیس را بخوریم یا نخوریم؟!!

طبق گفته دست اندرکاران شرکت سیمرغ نوشابه‌های گازدار با آرم پرسپولیس نزدیک به یک سال است که در بازار توزیع نمی‌شود اما این گفته با واقعیت حاکم همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این طور که به نظر می‌رسد در حال حاضر نوشیدنی‌هایی که با نام پرسپولیس وارد بازار شده غیر استاندارد است و اجازه مصرف محصولات پرسپولیس از جمله آبمیوه‌ها و نوشابه‌های این شرکت از سوی استاندارد تهران ممنوع اعلام شده است.

در آن سو نیز مدیر کل استاندارد استان تهران از کشف وتوقیف حدود 60 هزار نوشیدنی این محصول را خبر داد و تمامی آن‌ها را غیر استاندارد اعلام کرده و حتی بازرسان و کارشناسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود از مراکز عرضه و اولیه مواد غذایی مشمول استاندارد اجباری، موفق به شناسایی بیش از 53 هزار عدد نوشیدنی انرژی‌زای غیر استاندارد شدند.

طی تماسی که خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با مسئولان شرکت سیمرغ حکمت ایرانیان داشت دست اندرکاران این شرکت اعلام کردند که چندی پیش اخبار مندرج در مطبوعات حاکی از آن بود که نوشابه‌های این شرکت غیراستاندارد است ولی نمی‌دانم چطور شد که فردای همان روز خبر خود را تکذیب و از مقامات این مجموعه عذرخواهیم کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نوشابه‌های موجود در بازار قابل استفاده است؟ گفت: آن طور که من باخبرم حدود شش ماه تا یک سال است که این نوشابه‌ها در سطح شهر توزیع نمی‌شود اما نمی‌دانیم که باید مصرف کنید یا خیر؟

مکالمه خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با این دست اندرکار شرکت سیمرغ که از بیان نامش خودداری کرد هیچ نتیجه خاصی را دربر نداشت جز عصبانیت فرد پاسخگو!!

دست آخر هم ما متوجه نشدیم که این نوشابه‌های غیراستاندارد را دور بریزیم یا استفاده کنیم و حداقل اینکه اگر نوشیدنی‌های پرسپولیس غیر استاندارد است با متخلفان چه برخوردی خواهد شد؟

انتهای پیام/
برچسب ها: نوشابه ، پرسپولیس ، آرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار