قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

تجهیز ایستگاه‌های حمل و نقل به رمپ و لوپ برای تسهیل در تردد معلولان

عضو کمیسیون حمل و نقل شهر تهران گفت: با اضافه شدن 400دستگاه اتوبوس به سامانه حمل و نقل عمده ایستگاه‌های اتوبوس و مترو به هموار سازی تردد معلولان مجهز شدند.

ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ارائه خدمات حمل و نقل به معلولان افزود: شهرداری تهران در صدد افزایش خدمات رسانی به معلولان جسمی است به طوری که در حال حاضر در 53مرکز مجموعه آموزشی به دانش آموزان معلول سرویس حمل و نقل رایگان ارائه می‌شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به احتیاج افراد معلول و جانباز جامعه به وسیله‌های حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: در حال حاضر وسیله‌ی حمل و نقل عمومی خاصی برای  معلولان در نظر گرفته نشده است و صرفا با اضافه شدن 400دستگاه اتوبوس به سامانه حمل و نقل عمومی ایستگاه‌های اتوبوس و همچنین ایستگاه‌های مترو با احداث رمپ و لوپ طوری تعبیه شده است که معلولان با ویلچر و عصا به راحتی بتوانند تردد کنند.
 
وی با اشاره به احداث ایستگاه‌های حمل و نقل برای تسهیل در تردد معلولان، خاطر نشان کرد: مکان‌هایی که از قلم افتاده‌اند  در حال احداث رمپ و لوپ هستند ، همچنین یک عدد آسانسور برای حمل و نقل در محل زیر گذر ولیعصر برای آسایش این افراد احداث شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قناعتی ، سامانه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار