امیر سرتیپ حیدری در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

بمباران فرودگاه دمشق برای نابودی منابع حیاتی سوریه به بهانه حضور داعش است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در رزمایش ولایت 93 همه نیرو‌ها اعم از کماندو‌ها، زرهی، بالگردی، پهپادی و نیروهای موشکی حضور خواهند یافت و ۴ روز این رزمایش مختص نیروی زمینی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تحلیف و دانش آموختگی امدادگران رزم نزاجا که در مرکز آموزش بهداری شهید هجرتی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در رزمایش ولایت ۹۳ که در نیمه دوم آذرماه برگزار خواهد شد، حضور خواهد یافت.  
 
وی افزود: در این رزمایش همه نیرو‌ها اعم از کماندو‌ها، زرهی، بالگردی و پهپادی و نیروهای موشکی حضور خواهند یافت و رزمایش در گستره وسیعی صورت می‌گیرد که نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.  
 
جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با اشاره به مدت برگزاری رزمایش در یک ماه تصریح کرد: ۴ روز این رزمایش مختص نیروی زمینی بوده و در تمامی مراحل همواره با برادران سپاه پاسداران همکاری می‌کنیم، اما در بخشی از رزمایش‌ها اختصاصی است.  
 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اخیراً فرودگاه صادرات و واردات دمشق و منطقه دیماس را بمباران کردند و آیا جنگ جدیدی در راه است، اظهار داشت: جنگ جدیدی وجود ندارد، اما آنچه بعضاً به عنوان بمباران مطرح می‌شود، بخشی از تاکتیک‌هایی است که به‌کار برده می‌شود تا به بهانه حضور داعش منابع حیاتی سوریه را از بین ببرد.  
 
جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره پیغام رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنی بر اینکه همه انبار‌ها و تسلیحات این کشور در خدمت مقاومت اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر کشوری که از حریت و آزادگی بویی برده باشد، می‌تواند نقش‌آفرین باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار