تمرینات تیم ملی امید با حضور کادرفنی جدید/مجید صالح همکار خاکپور شد

مراسم معارفه محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد خاکپور در ابتدا گفت: ما از لحاظ فنی بازیکنان مستعدی داریم و همچنین فرصت زیادی برای تغییرات در این مرحله نداریم. تنها سه ماه تا مسابقات مرحله اول مقدماتی المپیک باقیمانده که بر همین اساس حدود 42 روز زمان داریم تا بازیکنان را تمرین بدهیم و در باقی روزها بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی هستند.

وی افزود: در واقع هدف اصلی ما این است که تیم امید را به انسجام برسانیم و برای این کار 3 اردو را پیش‌بینی کردیم. در نخستین اردو به مدت 10 روز در کیش خواهیم بود. پس از آن به دعوت تیم عمان با تیم زیر 22 سال این کشور بازی می‌کنیم که کمک زیادی به ما خواهد کرد چراکه نوع بازی تیم عمان به عربستان که هم‌ گروه ما است می‌خورد.

محمد خاکپور در ادامه گفت: مرحله بعدی اردوی ما در آنتالیا ترکیه و بازی با تیم‌های قدرتمندی مانند تیم ملی زیر 22 سال دانمارک است. البته برای عبور از مرحله اول زمان کافی در اختیار نداریم اما همه تلاشمان را می کنیم تا ضمن عبور از این مرحله، در مرحله دوم فرصت لازم برای برنامه‌ریزی را داشته باشیم.

خبرنگاری از محمد خاکپور پرسید آیا سرمربیگری تیم امید برای او ریسک نبود که وی اینگونه پاسخ داد: به عنوان یکی از عضو کوچک جامعه فوتبال قرعه به نام من افتاد که سرمربیگری تیم امید را بر عهده بگیرم. من‌خودم را مدیون فوتبال می‌دانم و از 11 سالگی فوتبال و مردم روی من سرمایه‌گذاری کردند. به همین دلیل حالا زمان این است که من تجربه ‌ای را که کسب کرده‌ام در اختیار فوتبال امروز بگذارم و در واقع به نوعی احساس تکلیف کردم.

وی ادامه داد: از همه مربیان و همکارانم تشکر و اعلام می‌کنم که به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم.

خواهش من این است که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم تیم خوبی را آماده کنیم. تلاش می‌کنیم تیم را به المپیک برسانیم و مردم را خوشحال کنیم، مسلما وقتی نیت خوشحالی مردم باشد قطعا این کار انجام می‌شود.

سرمربی تیم امید درباره علت حضور مجید صالح در تمرین امروز این تیم اظهار داشت: من از صالح خواهش کردم به عنوان همکار با ما کار کند. واقعا دوست ندارم از کلمه دستیار استفاده کنم چون معتقدم همه همکار هستیم و می‌توانیم در کنار هم به موفقیت برسیم و البته تا عصر امروز یا فردا همکارانم را در تیم امید به صورت رسمی اعلام می‌کنم.  البته حبیب کاشانی همیشه همراه ما بوده و نیتش هم کمک به تیم کشورمان است و می‌خواهد مردم را خوشحال کند. وی در کنار ما خواهد بود و همیشه همراه و یاور تیم است و از ما جدا نشده است.

سرمربی تمی ملی امید در پایان درباره گروه ایران در مسابقات مقدماتی المپیک و همچنین حریفان تدارکاتی تا این بازی‌ها گفت: به اعتقادم هیچ تیمی در فوتبال امروزآسان نیست. نپال، افغانستان و فلسطین تفاوتی با عربستان ندارن و ما بازی‌های تدارکاتی را در نظر خواهیم گرفت که نوع بازی آنها شبیه تیم‌هایی باشد که هم‌گروه آنها است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، امید ، خاکپور ، صالح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار