رضازاده: در هر صورت از علی مرادی حمایت می‌کنم

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: از علی مرادی در انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا حمایت همه جانبه خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کنفدراسیون وزنه برداری آسیا چندی پیش اسامی نامزدهایی که در انتخابات کنفدراسیون آسیایی ثبت نام کرده بودند را اعلام کرد که طی آن علی مرادی برای پست‌های دبیر کلی و نایب رئیس و حسین رضازاده برای پست‌های نایب رئیسی و عضویت در هیأت رئیسه نامزد شده‌اند.

حسین رضازاده به منظور این انتخابات پانزدهم دی ماه راهی دوحه قطر خواهد شد، در فاصله کمتر از 20 روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی وزنه برداری آسیا بیان کرد: طبق فهرست اعلام شده، علی مرادی به عنوان دبیر کل فعلی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا مشکلی برای حضور در انتخابات آتی این کنفدراسیون نداشت و به خاطر همین موضوع من در دو پست مختلف نامزد شدم تا با استفاده از این شرایط ویژه شانس کشورمان برای موفقیت در انتخابات آسیا 2 برابر شود. اگر علی مرادی دوباره در پست دبیر کل قرار بگیرد، به صورت خودکار نام من از فهرست نامزدهای نایب رئیسی آسیا حذف خواهد شد.

رضازاده در خصوص نوسانات فدراسیون وزنه برداری گفت: برخی به دنبال حاشیه سازی هستند و نمی‌خواهند فضای وزنه برداری توأم با آرامش باشد. فدراسیون وزنه برداری و شخص حسین رضا زاده، همچون دوره گذشته انتخابات کنفدراسیون آسیا، با رای خود از علی مرادی حمایت خواهیم کرد. در این مدت رایزنی‌های گسترده‌ای هم با روسای دیگر فدراسیون‌ها داشتیم و با ادامه این رایزنی‌ها امیدواریم شرایطی به وجود بیاید که برای چهار سال آینده هم بتوانیم از وجود علی مرادی در پست دبیر کلی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا بهره مند شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار