راه‌اندازی سرای کار و زندگی در منطقه 19

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از راه‌اندازی سرای کار و زندگی در این منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: راه‌اندازی سرای کار و زندگی در مددسرای مهر در سال 94 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح سال آینده به منظور افزایش سرانه اشتغالزایی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 19 در دست اجرا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین جوادی اظهار داشت: در این طرح سرای کار و زندگی سال آینده در مددسرای مهر با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی و اداره مشارکتهای اجتماعی منطقه 19 راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: راه‌اندازی سرای کار و زندگی سال 94 در مددسرای مهر، آموزش کارورزی معتادانی که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند اشتغالزایی معتادان، افزایش ظرفیت مددسرای مهر، آموزش کارورزی معتادانی که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند.اشتغالزایی معتادان، افزایش ظرفیت مددسرای مهر از 60 نفر به 100 نفر و استقبال 800 مراجعه کننده به مددسرای مهر،‌ ارایه خدمات پزشکی، مددکاری و آرایشگری از اقدامات اجرایی این طرح است.

حجت‌الاسلام و المسلمین جوادی خاطر نشان کرد: مددسرای مهر با مساحت 300 متر مربع و امکاناتی شامل حمام، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب، تخت‌خواب، سیستم گرمایشی و با افزایش ظرفیت خدمات رسانی به َشهروندان در بزرگراه‌های شهید کاظمی و آزادگان واقع شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کار ، زندگی ، مددسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار