شناسایی یک مزدور "موساد" از سوی رزمندگان حزب الله

رزمندگان حزب الله یک مزدور وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری النشره، این پایگاه در خبری اختصاصی اعلام کرد که حزب الله لبنان به تازگی یک جاسوس موساد را که در این حزب به فعالیت پرداخته بود، شناسایی کرد.

این پایگاه خبری می‌نویسد: از زمان‌های نه چندان دور ، حزب الله در جنگ اطلاعاتی که منجربه کشف جاسوسان در سال شد 2011 پیروز بوده است. اسرائیل دائما تلاش دارد تا به حزب الله که دارای سامانه کاری امنیتی پیشرفته‌ای می‌باشد، نفوذ کند تا از این رو عملیات های این حزب را خنثی و بر اسرار سامانه نظامی حزب الله آگاهی یابد.

النشره سپس می‌نویسد: آنچه که در این بین جدید است، به دام اندازی جدیدی است که توسط نیروهای مقاومت صورت گرفته و طی آن نیروهای مقاومت توانسته اند تا یک جاسوس اسرائیلی موساد را در صفوف حزب الله شناسایی نمایند.

النشره در ادامه می‌گوید که اما این بار، این امر همانطور که منابعی به النشره گفته اند امری مهمی به شمار می‌رود؛ چرا که فرد جاسوس، مسئول واحد عملیات خارجی (910) حزب الله و مسئول انجام عملیات علیه اهداف معین شده اسرائیلی بوده است.

النشره در ادامه می‌گوید که وی چندین هفته پیش دستگیر شده است و وی از یکی از روستاهای جنوب لبنان بوده که "م.ش" خوانده شده است و به عنوان تاجر سفرهای بسیاری داشته است؛ موساد وی را در یکی از کشورهای غرب آسیا با اطلاع از اینکه وی بسیار سفر می‌کند استخدام می‌کند و وی از سال‌ها پیش برای موساد کار می‌کرده است و در خنثی سازی بسیاری از عملیات های حزب الله نقش داشته است؛ از جمله عملیاتی که به منظور خونخواهی از کشته شدن "عماد مغنیة" که به دست موساد در پایخت سوریه کشته شد، وی نقش داشت.

النشره در ادامه به نقل از این منابع می‌گوید که کارهای این جاسوس و مزدور فقط در خنثی کردن عملیات ها خلاصه نشد، بلکه وی در کشف نیروهایی که در ضمن یگان عملیات خارجی حزب الله کار می‌کردند نیز نقش داشت.

النشره می‌نویسد که این مزدور، موتوری اساسی در یگان 910 حزب الله به شمار می‌رفت که منجر به شناسایی افرادی از یگان که حزب الله آنها را مکلف به هدف قرار دادن برخی از منافع اسرائیلی کرده بود، نیز شد.

همچنین النشره اعلام کرده که این احتمال وجود دارد که وی در عملیات ترور عماد مغنیه و نیز "حسان اللقیس" از رهبران برجسته حزب الله که سال گذشته کشته شد، دست داشته باشد.

النشره سپس در ادامه به نقل از این منابع می‌نویسد که آنچه که مهم به نظر می رسد این است که حزب الله ضربه جدیدی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

انتهای پیام/





در حال تکمیل......
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار