بشار اسد: سوریه از آغاز انقلاب فلسطین درهای خود را به روی فلسطینیان باز کرد

رئیس جمهوری سوریه در سخنانی تاکید کرد سوریه از آغاز انقلاب فلسطین درهای خود را به روی فلسطینیان باز کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛شبکه فلسطین پرس گزارش داد "بشار اسد"، رئیس جمهوری سوریه در جریان نشست خود با روسای مهاجران فلسطینی در اروپا که اوایل ماه جاری میلادی در حاشیه برگزاری سومین نشست این افراد در دمشق صورت گرفت، تاکید کرد: حماس برای میانجی‎گری بین دولت سوریه و اخوان المسلمین تلاش کرد اما دولت سوریه این میانجی‎گری را رد کرد.

در این دیدار که چند ساعت به طول انجامید، "بشار اسد"، گفت: سوریه از آغاز انقلاب فلسطین درهای خود را به روی فلسطینیان باز کرد و آنچه را که در توان داشت به آنها اعطا کرد؛ مهم این است که فلسطینیان احساس می‎کنند که در وطنشان زندگی می‎کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مراحل مختلف با رهبران فلسطینی به توافق دست یافته و یا اختلاف پیدا کردیم، افزود: اما با این وجود با هیچ طرف فلسطینی قطع رابطه نکردیم.

رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه پس از خروج رهبران حماس از اردن در سال 1999 ما درهای سوریه را به روی آنها گشودیم، تاکید کرد: ما در آن زمان گفتیم هر کسی که از سوی اسرائیل مورد پیگرد و یا محاصره شده باشد صرف نظر از اعتقاداتش درهای سوریه به روی آنها باز خواهد بود.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار