امیر سرتیپ خرم‌طوسی در گردهمایی محققان تحقیقات غیر صنعتی ارتش:

جهاد خودکفایی کشور را از وابستگی نجات داد/ 800 هزار ساعت پرواز در نیروی هوایی/ ارتش موضوع امنیت را به درستی درک کرد

جانشین ستاد مشترک ارتش با اشاره به این‌که به برکت جهاد خودکفایی و فرامین مقام معظم رهبری در نیروی هوایی 800 هزار ساعت پرواز انجام داده‌ایم، گفت: بر اساس مکتوبات و استانداردهای بین‌المللی برای هر پرواز 12 ساعت آموزش لازم است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "رضا خرم‌طوسی" جانشین ستاد مشترک ارتش در مراسم گردهمایی محققان تحقیقات غیرصنعتی ارتش با بیان این‌که آغازگر و ترسیم کننده نقشه راه جهاد خودکفایی، نایب بر حق امام‌زمان(عج) حضرت امام خامنه‌ای هستند، اظهار داشت: جهاد خودکفایی کشور را از وابستگی نجات داد و خیلی روشن است که کشور قبل از انقلاب اسلامی در عرصه‌های فنی و علمی وابسته و ارتش در ساخت و حتی تعمیر تجهیزات جنگی عاجز بود.
 
وی با اشاره به این‌که به برکت جهاد خودکفایی و فرامین مقام معظم رهبری در نیروی هوایی 800 هزار ساعت پرواز انجام داده‌ایم، افزود: بر اساس مکتوبات و استانداردهای بین‌المللی برای هر پرواز 12 ساعت آموزش لازم است.  
 
جانشین ستاد مشترک ارتش با اشاره به این نکته که مسیر فراخ و دوری را در پیش راه خود داریم، تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران حتی در حوزه‌های پزشکی به لطف پژوهش‌های صورت گرفته حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.  
 
وی افزود: بر اساس فرموده‌های رهبر معظم انقلاب که به صورت مبسوط آمده است، ارتش ابزار پیچیده‌ای دارد و این ابزارها را بهتر از کسانی که می‌خواستند مسائل نظامی را آموزش بدهند می‌سازد.  
 
امیر سرتیپ خرم‌طوسی گفت: ارتش علاوه بر رفع نیازهای صنعتی و ساخت گسترده قطعات و تعمیر تجهیزات در حال تولید دانش مورد نیاز در قواره‌های نظامی است.
 
جانشین ستاد مشترک ارتش با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران با 15 کشور دیگر همسایه است، خاطرنشان کرد: همین مسأله وجود امنیت در کشور ما را الزامی می‌کند و ارتش این موضوع را به درستی درک کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار