در حاشیه برگزاری لیگ برتر ووشو

طهماسبی فر: در نبود ملی پوشان به صدر جدول رسیدیم

مربی تیم ساندا دانشگاه آزاد گفت: با وجودی که تا پایان هفته ششم لیگ برتر ووشو از سانداکاران ملی پوشمان استفاده نکردیم اما باز هم توانستیم در صدر جدول بمانیم.

  راضیه طهماسبی فر مربی ساندا تیم دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مریم هاشمی، سهیلا و شهربانو منصوریان را ملی پوشان مطرح را در ترکیب تیم خود داریم اما به دلیل حضور این سه سانداکار در جام جهانی ساندا ترجیح دادیم استراحت کنند و تا هفته ششم لیگ برتر هنوز آنها را به میدان نفرستادیم ،اما خوشبختانه توانستیم با بهره گیری صحیح از یاران ذخیره بازهم در صدر جدول باقی ماندیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سابقه مربیگری تیم ملی جوانان را دارم ،سعی کردم در ترکیب تیم دانشگاه آزاد از حضور جوانان بیشتر بهره بگیرم و با تمریناتی که با سانداکاران جوان داشتم ، نتایج خوبی کسب کردیم به طوریکه مرضیه سلیمی در وزن 52 کیلوگرم و ماریا قادرنژاد در وزن 48 کیلوگرم از هفته اول تاکنون هیچ باختی نداشتند و تمام بازی های خود را پیروز شدندو با استفاده از قابلیت های آنان توانستیم در صدر جدول بمانیم .

وی افزود: با به کارگیری از جوانان در لیگ برتر می توانیم به پشتوانه سازی ووشو در بخش بانوان کمک کنیم و چهره های جدیدی در این رشته شناسایی کنیم و در نهایت در بخش ملی موفقیت های خوبی کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت های خوبی که دانشگاه آزاد از تیم ووشو بانوان کرده ،از جمله حضور بازیکنان ملی پوش ،تهیه خوابگاه و سایر امکاناتی که در اختیار ووشوکاران قرار داده امیدواریم با قهرمانی در لیگ برتر امسال و ارتقا مقام دومی سال گذشته بتوانیم جبران زحمات آنان را کنیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار