شورای امنیت حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در آتن را محکوم کرد

شورای امنیت سازمان ملل حمله صورت گرفته به سفارت رژیم صهیونیستی در آتن در روز جمعه را محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانس پرس، شورای امنیت سازمان ملل شب گذشته حمله روز جمعه به سفارت رژیم صهیونیستی در آتن را محکوم و بر ضرورت پیگرد عاملان آن تأکید کرد.

این شورا در بیانیه ای که از سوی تمامی اعضای آن منتشر شد اعلام کرد که اعضای این شورا با شدیدترین لحن این حمله تروریستی را محکوم می‌کند و به دولت یونان که اقدام به محکوم نمودن این حمله و آغاز تحقیقات فوری نمود، تبریک می‌گوید.

گفتنی است، حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در آتن در روز جمعه صورت گرفت و طی آن افرادی موتور سوار اقدام به به رگبار بستن سفارت رژیم صهیونیستی در آتن کردند.

پلیس در این رابطه گفته است که دستگاه مبارزه با تروریسم که مسئول تحقیقات در این پرونده است، در نزدیکی ساختمان سفارت 54 پوکه گلوله که از سلاحی اتوماتیک شلیک شده یافته است.

نتایج تحقیقات اولیه در این پرونده مشخس کرده است که افرادی که اقدام به رگبار بستن سفارت رژیم صهیونیستی کرده اند، از همان سلاحی استفاده کرده اند که یک سال پیش در حمله به سفارت آلمان بکار گرفته شده بود.

نتایج تحقیقات همچنین مشخص کرده است که مهاجمان از یک موتورسیکلتی که دو نفر بر آن سوار بوده اند و در پشت آن نیز یک موتور دیگر با دونفر بوده است، استفاده کرده اند.

دولت یونان با محکوم  کردن این حمله آن را حمله ای تروریستی خواند.

انتهای پیام/


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار