فلچر: فرگوسن در مبارزه با سرطان کمکم کرد

بازیکن باشگاه منچستر یونایتد سر آلکس فرگوسن را یکی از عوامل مهم در مبارزه باسرطان دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دران فلچر بازیکن باشگاه منچستر یونایتد که چندی پیش به بیماری سرطان و زخم روده بزرگ مبتلا شد 1 سالی است که در مبارزه با این بیماری موفق بوده است و از کمند مریضی رها شده است. اما وی به تازگی اعلام کرده است که حمایتهای سرآلکس فرگوسن او را در مبارزه با این بیماری یاری کرده است.

وی در این خصوص گفت: من همه چیز را در فوتبال حرفه‌ای مدیون او (فرگوسن) هستم. اما به غیر از فوتبال در زندگی حرفه‌ای نیز کمک کرد و باعث شد دیدگاه دیگری داشته باشم و بتوانم با بیماری که دارم مبارزه کنم. حتی پس از آنکه اعلام بازنشستگی کرد با من تلفنی صحبت می‌کرد تا ببینید روند ریکاوری و بهبود بیماری من چطور پیش می‌رود بعضی از اوقات نیز با همسرم صحبت می‌کرد چرا که او به این مسئله واقف بود که همسرم هم بیشتر از من از این اتفاق ناگوار رنج می‌برد. این مسئله من را می‌کشت که او مرا آن آدم سابق دیگر نبینید چرا که من دچار بیماری شده بودم او شاید نزدیک به 30 دقیقه تلفنی با همسرم صحبت می‌کرد و من به خاطر این کار از فرگوسن بسیار تشکر می‌کنم.

گفتنی است داران فلچر در حدود 6 سال درگیر مبارزه با این بیماری مزمن و سخت بود و پس از آنکه تحت عملهای زیاد جراحی قرار گرفت و آخرین جراحی‌اش را در آگوست 2013 انجام داد هم اکنون دوران بهبودی  از این بیماری سپری می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار