سیرتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزار سوگواره مردمی شمیم اربعین / اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان

معاون فن‌آوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری سوگواری مردمی شمیم اربعین در حوزه فضای مجازی خبر داد.

مسعود سیرتی معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری موافقت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به بهر‌ه‌گیری از ظرفیت کانونهای شکوفایی در این سوگواره افزود: این سوگواری به منظور تعظیم شعائر اربعین حسینی به محوریت راهپیمایی از نقاط مختلف جهان به کربلای معلی و استفاده از فضای مجازی برای تولیدات دیجیتال توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره شکوفا تصریح کرد: این سوگواره با محوریت فیلم، عکس، پیامک و وبلاگ و در موضوعات اقتدار عشق حسینی، سوگواره راهپیمایی، تنوع حضور از منظر گروههای سنی، قومی و ملی، جانبازان و معلولین، نمایش نذورات مردمی و خدمات دهی به زائران و تنوع خدمات دهی در اربعین برگزار می‌شود.

سیرتی این سوگواره را کار مشترک معاونت اجتماعی و فرهنگی، دبیرخانه‌های هادی و اجرایی کانونهای رسانه دیجیتال منطقه 18، وبلاگ‌نویسی ( منطقه 1) و موبایل منطقه 4، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صدا وسیما، سپاه پاسداران، سازمان میراث فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف، سازمان فن‌آوری اطلاعات شهرداری تهران و برخی سازمانهای دیگر عنوان کرد و یادآور شد: علاقه مندان جهت شرکت دراین سوگواره تا تاریخ 30  دی‌، از طریق سامانه www.digitalmedia.mytehran.ir آثار خود را ارسال کنند و یا به دبیرخانه رسانه های دیجیتال مناطق تحویل دهند.

معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت و فرهنگی شهرداری خاطر نشان کرد: پس از ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه این سوگواری جوایزی نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار