اصفهان؛

کشف 4 تن مواد مخدر سنتی و صنعتی در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرضا گفت: در ۸ ماهه نخست امسال نزدیک به ۴ تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و نزدیک به ۵۰۰ نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛، سرهنگ حمید امیرخانی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی شهرستان با اشاره به حمایت از آمران به معروف اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی بوده و همه مردم در چارچوب آن و بر اساس شرع مقدس و قانون موظف هستند با رعایت آرامش و احترام آن را انجام دهند.

وی افزود: هر کسی که با رعایت ضوابط و در چارچوب قانونی وظیه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهد، به طور قطع نیروی انتظامی از آن حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرضا با بیان اینکه پلیس فتا از ابتدای سال 93 فعالیت خود را در شهرضا آغاز کرد، بیان کرد: برداشت غیرمجاز از حساب افراد، نشر اکاذیب و کلاهبرداری اینترنتی، 3 جرم شاخص در کشور در فضای مجازی است.

وی گفت: کسب منافع مالی، سرگرمی و کنجکاوی، انتقام جویی و مقاصد ضد اخلاقی از مهمترین انگیزه های متهمان در انجام جرایم اینترنتی است.

سرهنگ امیرخانی با اشاره به اینکه در 8 ماهه امسال با کاهش انواع جرائم در شهرضا رو به‌رو بوده‌ایم، تصریح کرد: در 8 ماهه امسال سرقت 10 درصد، جرائم مهم و شرارت 67 درصد و تصادفات فوتی شهری 25 درصد کاهش داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه دفتر نظارت همگانی 197 در مجموع تماس‌ها در 8 ماه 20 درصد و در بخش تقدیر از کارکنان 24 درصد و 35 درصد در بخش مشاوره و راهنمایی افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرضا اظهار داشت: در 8 ماهه نخست امسال نزدیک به 4 تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و نزدیک به 500 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران انتظامی شهرستان در 8 ماهه نخست سال 93 محموله‌هایی به ارزش بیش از 73 میلیارد ریال را توقیف کرده‌اند.

سرهنگ امیرخانی افزود: در حوزه پلیس 110 در 8 ماهه سال نزدیک به 18 هزار تماس تلفنی برقرار شده که 75 درصد از تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: اصفهان ، شهر ضا ، مخدر ، صنعتی ، سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.