سلیمانی: تیم‌ها باید از بروز حواشی جلوگیری کنند نه فدراسیون

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران گفت: ما در این هفته از مسابقات لیگ برتر بازی سخت و حساسی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان در پیش داریم.

فریبا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در لیگ امسال تمامی تیم‌ها قدرتمند و مدعی حضور دارند و ما برای رسیدن به قهرمانی کار سختی در پیش داریم.

وی تصریح کرد: جنگیدن برای حفظ قهرمانی بسیار سخت‌تر از کسب قهرمانی است ما در این هفته به دنبال برد تیم ذوب آهن هستیم تا یک گام به قهرمانی لیگ 1393 نزدیک‌تر شویم به طور حتم با توجه به انگیزه‌های متفاوتی که 2 تیم دارند این هفته شاهد یک دیدار زیبا و حرفه‌ای در تهران خواهیم بود.

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب و حس و انگیزه قهرمانی در تیم حاکم است و بازیکنان برای مدال طلا مقابل حریفان تلاش می‌کنند.

سلیمانی افزود: حساسیت این دیدار تا حدی است که همه از آن به عنوان فینال زود هنگام یاد می‌کنند خوشبختانه مسئولان سازمان لیگ چیدمان لیگ را برای این دیدار بسیار خوب در نظر گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حساسیت بازی احتمال بروز مسائل حاشیه وجود دارد مسئولان فدراسیون باید چه تدابیری را در نظر بگیرند؟ گفت: به نظر من بحث حاشیه‌ای خودمان هستیم، ما مربیان و کادر تیم‌ها باید همکاری‌های لازم را برای جلوگیری از بروز مسائل حاشیه‌ای داشته باشیم.

کادر فنی باید به خوبی بازیکنان خود را کنترل کند و والیبالیست‌ها هم باید با مسئولان همکاری کنند. معتقدم ورزش‌ جای دوستی‌هاست و نباید مسائل اخلاقی را در زمین مسابقه زیر پا گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار