حبیبی: قطری‌ها میزبان خوبی برای مسابقات جهانی هستند

مدرس فدراسیونی جهانی هندبال گفت: اولین جلسه کمیته مربیان بعد از انتصاب رئیس جدید این کمیته در حاشیه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اولین جلسه کمیته مربیان فدراسیون هندبال در حاشیه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در قطر برگزار شد.

طی این جلسه به مدت 4 سال برنامه هایی کمیته مربیان تدوین شد: در این جلسه که دو روز به طول انجامید مقرر شد که کلاس ارتقا مربیگری AوBوC در آسیا برگزار شود تا قبل از این کلاس‌ها فقط در یک عنوان مربیگری آسیایی برگزار می‌شد اما قرار بر این شد که بعد از موافقت رئیس فدراسیون هندبال آسیا کلاس‌های مربیگری آسیا سطح بندی شود.

وی در ادامه رابطه با میزبانی قطری‌ها برای جام جهانی اذعان کرد: در طی این دو روز ما شاهد بازی‌های فینال و رده بندی جام باشگاه‌های آسیا در قطر بودیم فینال مسابقات با قهرمانی الجیش به پایان رسید تمهیداتی برای مسابقات اندیشیده بودند و سالن مملو از تماشاگر بود.

امکانات کشور قطر برای مسابقات جهانی خیلی خوب است سالن جدیدی که در این کشور برای مسابقات جهانی هندبال تاسیس شده دارای امکانات کامل است مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آزمایشی برای قطری‌ها بود تا خود را برای مسابقات جهانی هندبال محک بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار