کریمیان تا چه زمانی محروم است؟

امیدواری برای بازگشت بعد تعطیلات!

بازیکن تیم استقلال هنوز با مسوولان در کمیته نظام وظیفه به توافق نرسیده است و مسوولان استقلال نیز در انتظار مشخص شدن وضعیت وی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کریمیان با اوضاع خاصی روبرو هستند زیرا اعلام شده است که اگر وی نتواند مشکلش را تا چند روز آینده حل و فصل کند این بازیکن را از فهرست تیم خارج می کنند تا بتوانند بازیکن جدیدی را به جای وی جذب کنند.

گفتنی است این بازیکن مدتی است که نتوانسته است تیم را همراهی کند و این موضوع با واکنش و اعتراض استقلالی‌ها مواجه شده است و مسوولان به این بازیکن اعلام کردند که وی باید هر چه سریعتر وضعیت نهایی خود را به باشگاه اعلام کنند.

شایان ذکر است مشخص نشده است که این بازیکن تا چه زمانی محروم است و استقلال نیز نمی تواند در این خصوص منتظر بماند زیرا در صورتی که محرومیت این بازیکن ادامه دار باشد استقلال یک سهمیه خود را از دست می دهد و این موضوع به ضرر تیم تمام می شود به همین دلیل استقلال نمی تواند منتظر این بازیکن بماند.

کریمیان به مسوولان اعلام کرده است که این مشکل را تا بعد از تعطیلات حل و فصل می کند و می تواند پس از آن در ترکیب تیم به میدان برود اما این موضوع مشخص نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار