زن جوان در دادگاه خانواده:

هربار از شوهرم پول می‌خواهم ، مرا کتک می‌زند

زن جوانی که 2 سال از شوهرش خرجی نگرفته بود در نهایت به دادگاه خانواده رفت و در خواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و به قاضی گفت: دو سال است كه شوهرم به من خرجی نداده است ،‌هربار از او پول می خواهم مرا به باد كتك می گیرد ، من هم دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم از شوهرم به خاطر عدم پرداخت نفقه شكایت كنم.  
 
وی ادامه داد: شوهرم از همان ابتدا خسیس بود و من هرچه تلاش كردم كه این خصلت بد را كنار بگذارد بی فایده بود. در مدت این دو سالی كه با او زندگی كردم همیشه حسرت خرید های آنچنانی و لباس های گرانقیمت به دلم مانده است.او همیشه به خاطر خسیس بودنش آبروی مرا نزد فامیل و خانواده خودم برده است. حتی همه خواهر و برادرانم هم همیشه او را سرزنش می كنند. امروز درست دو سال شده كه شوهرم به من خرجی نداده است.  
 
زن جوان افزود: شوهرم اصلا به روی خودش نمی آورد. نمی دانید روزی كه مهمان داریم جانم به لبم می رسد باید با هزار سختی از او بخواهم كه برای خانه خرید كند و این موضوع واقعا عذابم می دهد. شب گذشته بار دیگر از او خواستم به من پول بدهد تا برای خودم خریدی كنم یك دفعه عصبانی شد و فریاد زد كه پول ندارد . گریه كردم و به او گفتم دو سال است كه به من خرجی ندادی. سكوت كرده بود و حرفی نمی زد.  
 
وی گفت: سكوتش عذابم داد. من هم عصبانی شدم هر چه دلم خواست به او گفتم یك دفعه عصبانی شد و مرا به باد كتك گرفت. من هم دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم از او جدا شوم.
 
بعد از حرف های این زن ، قاضی احضاریه ای برای شوهر این زن فرستاد تا بعد از شنیدن اظهارات او در خصوص این پرونده تصمیم بگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۳
خدا لعنت کنه اینجور مردایی رو که آبروی مردها رو بردن گرچ اینا همون نامرد هم نیستنو نام مرد صرفا ب دلیل تعیین جنسیت چنیت افرادی هست در صورتی که اینا همون نامردم نیستن,شای روانی باشه چون مردی که زنش را عذاب بده باید نابود بشه,الهی بنده خودم مرد هستم وقتی چنین مسایلی ب گوشم میخپره,خجالت میکشم بگم مرد هستم!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۳
تند نرو
یک تنه به قاضی نمیرن
آخرین اخبار