نامه ضدایرانی نمایندگان پارلمان اروپا به مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه

جمعی از نمایندگان پارلمان اروپا در اقدامی مضبوحانه و همراستا با سرکرده گروهک تروریستی منافقین نامه ای ضدایرانی خطاب به فدریکو موگرینی نوشتند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری یوراکتیو ؛ این پایگاه خبری با اشاره به 10 دسامبر ، روز جهانی حقوق بشر نوشت : جمعی از نمایندگان پارلمان اروپا در نامه ای خطاب به موگرینی، مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار توجه وی به مسئله حقوق بشر در ایران شدند . 

جرالد دپرز نماینده بلژیک ، تونی کلیم نماینده استونی ، ریزارد زارنسکی نماینده لهستان ، ادوارد کوکان نماینده اسلواکی ، جوزه بو نماینده فرانسه و جولی وارد نماینده انگلیسی ،  افرادی هستند که در راستای اهداف وسیاست های گروهک منافقین این نامه ضدایرانی را خطاب به موگرینی نوشته اند . 

در بخش از این نامه خصمانه و توهم آلود آمده است : وضعیت اسفناک حقوق بشر (!) در این نیازمند توجه ویژه ای از سوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بوده و در مناسبات این اتحادیه با ایران مدنظر قرار گرفته شود . 


اعضای پارلمان اروپا همچنین با اشاره به اظهارات مکرر مریم رجوی ، سرکرده گروهک تروریستی منافقین در سخنرانی هایش در این پارلمان  مدعی شدند : مریم رجوی [سرکرده تروریست های منافق] بارها درباره نقض حقوق بشر طی سی ساله گذشته در ایران هشدار داده است . (!) 





انتهای پیام /
برچسب ها: اشتون ، نامه ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۲:۰۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
مرگ بر مریم رجوی تروریست وهمپیمانانش
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۹:۱۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
کاروان نفهم ها می گذرد ولی با دستانی پر از فتنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
غلط میکنند ضرب المثل آذری.کاروان کچر ایتدر هوریر.ترجمه/کاروان می گذرد سگ ها زوزه می کشند
آخرین اخبار