غلامی‌سامان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

چرا صدای اعتراض بیش از 200 دانشجو به گوش مسئولان دانشگاه آزاد نمی‌رسد؟

دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: جای تعجب است که صدای پایکوبی و اعتراض بیش از 200 دانشجو به گوش مسئولان دانشگاه آزاد نمی‌رسد! آیا این خود نمونه بارز ایجاد خفقان نیست؟

پویان غلامی‌سامان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه رئیس دانشگاه آزاد با ژست‌های رسانه‌ای و مظلوم نمایی به دنبال ثبات مدت مدیریتی خود است، اظهارداشت: حدود 13 روز است که دانشجویان واحد قشم دانشگاه آزاد به همراه خانواده‌ها در سازمان مرکزی تجمع کردند، ولی دریغ از کوچکترین پاسخ برای حل مشکلات این فرزندان انقلاب اسلامی.

دبیر دفتر سیاسی جمعیت با بیان اینکه نمی‌شود با صدور آیین‌نامه، بخشنامه و ژست رسانه‌ای روشنفکری دانشگاه را اداره کرد، اظهارداشت: باید آزاد اندیشی عملی شود وگرنه دود این اقدامات رضاخانی به چشم آنهایی می‌رود که ترس و وحشت در دانشگاه‌ها را جایگزین تعقل و منطق می‌کنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: جای تعجب است که صدای پایکوبی و اعتراض بیش از 200 دانشجو به گوش مسولان دانشگاه آزاد نمی‌رسد آیا این خود نمونه بارز ایجاد خفقان نیست؟ در دانشگاه به دنبال چه می‌گردید؟به جای تشکیل شوراهای راهبردی ناکارآمد و صوری و تعیین تکلیف برای نهادهای دیگر مسولیتتان را به نحو احسنت انجام دهید چرا که صدای شکستن استخوان‌های تکنوکراسی در مقابله ایمان راسخ و انقلابی جوانان به گوش می‌رسد.

غلامی در خطاب به میرزاده گفت: جناب رییس باید بیشتر مراقب باشید! چرا که رای مردم به دولت اعتدال نشان داد از بی‌برنامگی، خودکامگی و بی‌نظمی گریزانند و هرکس که برخلاف مسیر انقلاب، امام و رهبری حرکت کند با سیلی مردم به قعر تاریخ خواهد رفت هرچند که لباس دینمداری را بر تن خود پوشانده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار