جناب زاده:

بچه های ما در هنگ کنگ روی سکو می روند

مربی تیم ملی نوجوانان جودو گفت: از نظر من علت اینکه ورزشکاران ما در مسابقات ناکام می مانند، مربیان بودند اما این بار بچه ها آماده‌اند.

محمد جناب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: 2 ماه است که مربیگری تیم ملی نوجوانان جودو را بر عهده گرفته‌ام پیش از این 7 سال سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم ضمن اینکه در سال 78 نیز مربیگری تیم ملی جوانان را بر عهده داشتم، از نظر من نقش مربیان در نتیجه گیری ورزشکاران بسیار حیاتی است، کادر فنی جدید در همین مدت کوتاه با جودو کاران خوب کار کرده است.

وی درباره پیش بینی خود از مسابقات قهرمانی آسیا هنگ کنگ گفت: شک ندارم که نوجوانان روی سکو خواهند بود اما رنگ مدال را نمی‌توانم قول بدهم، ما برای اصلاح تکنیک‌ها زمان زیادی گذاشتیم ضمن اینکه بچه‌ها از نظر روحی و روانی هم آماده مسابقات هستند از همه آنها انتظار مدال داریم.

جناب زاده خاطر نشان کرد: ما تاکنون چندین مرحله اردو را به منظور آمادگی در رقابتهای قهرمانی آسیا پشت سر گذاشته ایم که دو مرحله آن در خارج از تهران(تبریز و شهرستان جم عسلویه) بود، تمرینات پرفشاری را داشتیم.

وی تصریح کرد: برگزاری لیگ نوجوانان (آینده سازان المپیک) به عقیده من خلاء مسابقات تدارکاتی را پر کرد و باعث شد بچه ها در جو مسابقات قرار بگیرند، ضمن اینکه در شناخت استعدادها و عملکرد فنی جودوکاران به کادر فنی تیم ملی کمک کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، سکو ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار