ناظم الشریعه:

در یخچال بازی کردیم / یک یا دو بازیکن به تیم اضافه می‌کنیم

سید محمد ناظم الشریعه پس از سیزدهمین بازی بدون شکست از شرایط سالن شهرداری ساوه انتقاد کرد.

سیدمحمد ناظم الشریعه مربی با اخلاق تیم فوتسال حفاری اهواز پس از برتری مقابل شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با شهرداری ساوه بازی بسیار خوبی بود که با شروع بهتر از جانب ما همراه شد و در پنج شش دقیقه ابتدای بازی توانستیم سه گل بزنیم و حریف را غافلگیر کنیم. در ادامه و بعد از نتیجه ۳-۰ تیم میزبان تغییر تاکتیک داده و با استفاده از پاورپلی شرایط بازی را تغیر داد و شکل بازی عوض شد و ما با دو اشتباه فردی دو گل خوردیم تا با احتیاط تر بازی کنیم.

در نیمه دوم هم بازی به همان شكل اولیه بازگشت و توانستیم یک گل دیگر بزنیم تا حریف باز هم پاورپلی بازی کند اما این بار با بازی انها اشنا شده بودیم و توانستیم به خوبی از امتیازمان محافظت کنیم. این بازی زیبا سراسر تاکتیک بود و یکی از بازی های زیبای لیگ از آب درآمد.
 
وی افزود: نکته ای که در این بازی واقعا ناراحت کننده بود شرایط رختکن و سالن بازی بود. من بیش از ده سال است که برای بازی به ساوه می‌آیم ولی این اولین باری بود که با ما اینگونه رفتار شد. در حالی که همیشه رختکن بزرگ به تیم میزبان اختصاص داشت اما این بار در کمال تعجب ما را به رختکن بزرگ فرستادند تا اینکه متوجه شدیم این رختکن بخاری ندارد و وقتی به ناظر اعتراض کردیم و او از مسئولین خواست بخاری را روشن کنند گفتند اگر این بخاری را روشن کنیم یک بخاری دیگر خاموش می شود و …

ما واقعا در این بازی در یخچال بازی کردیم و حتی وقتی برای استراحت به رختکن امده بودیم بازیکنان از ترس اینکه بدنشان در این سرما دچار گرفتی نشود نتوانستند بنشینند و همواره در رختکن راه می رفتند.
 
ناظم الشریعه در خصوص برنامه تیمش در مقابله با پاورپلی گفت:‌ در طول هفته چند جلسه روی دفاع پنج نفره تمرین کرده بودیم اما حریف در نحوه پاورپلی کردن تغییراتی ایجاد کرده بود و نتوانستیم در نیمه اول مقابله کنیم اما در ادامه و با شناخت از بازیشان توانستیم بخوبی راه نفوذ را ببندیم و سه امتیاز را کسب کنیم.
 
وی در پایان در مورد نقل و انتقالات نیم فصل گفت‌: در تعطیلات نیم فصل به یک یا دو بازین نیاز داریم و حتما برای موفقیت باید جذب کنیم. با توجه به از دست دادن چند بازیکنمان حتما باید بازیکنان جایگزین راجذب کنیم تا به مشکل بر نخوریم.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، حفاری ، ناظم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار