معاون وزیرصنعت،معدن وتجارت:

دولت مصمم به تکمیل زنجیره تولید فولاد در کشور است

معاون طرح وبرنامه وزارت صنعت،معدن وتجارت گفت : دولت با فراهم نمودن زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی مناسب، امیدوار است زنجیره تولید فولاد در کشور کامل شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران"شاتا"، وضعیت‌ طرح‌های آهن اسفنجی و شمش در نشستی با حضور معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه طرح و برنامه، امور معادن و صنایع معدنی، ایمیدرو و مدیران 26 طرح آهن اسفنجی و شمش مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن استماع مشکلات مدیران طرح‌های آهن اسفنجی و شمش گفت: تأکید وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت راه‌اندازی سریع پروژه‌ها و بهره‌وری اقتصادی آنها می‌باشد. 


ابویی مهریزی اظهار امیدواری نمود: با رفع مشکلات فاینانس و تأمین نقدینگی زمان راه‌اندازی پروژه‌ها کوتاه‌تر می شود .


در ادامه رییس سازمان ایمیدرو با اشاره به لزوم کوتاه‌ کردن زمان راه‌اندازی طرح‌های فولاد اظهار داشت: ایمیدور با مشارکت بخش خصوصی و بانک صنعت و معدن در تلاش است زمان راه‌اندازی طرح‌های فولاد و آهن اسفجی را کوتاه‌تر کند.


کرباسیان گفت: مبادی تأمین مواد اولیه طرح‌ها کم است ولی دولت در صدد است با مشارکت بخش خصوصی موانع مربوط به تأمین نقدینگی و مواد اولیه را برطرف نماید.


در این جلسه مدیران پروژه‌های آهن اسفجی و شمش ، روند پیشرفت فیزیکی طرح ها را اعلام نموده وبه بررسی مشکلات و موانع موجود طرح ها پرداختند./


انتهای پیام/

برچسب ها: تکمیل ، زنجیره ، تولید ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار