ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد

اطلاعیه استقبال، پذیرایی ویژه اربعین حسینی

با توجه به اشتیاق برای سفرهای زیارتی هموطنان عزیر به مناسبت اربعین حسینی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی، توصیه‌هایی را اعلام نمود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با توجه به شور وشوق سفرهای زیارتی هموطنان عزیر به مناسبت اربعین حسینی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه ای ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی، انسجام و برنامه ریزی ستادهای اجرایی استان ها برای استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران عزیز، توصیه هایی را بشرح ذیل به هموطنان اعلام نمود:
1.از عموم مسافران و زائران حسینی درخواست می‌شود، در طول ایام سفر به نکات و اطلاعیه‌هائی که سازمان های مسئول و خدمات رسان بویژه سازمان حج و زیارت اعلام می نماید توجه جدی داشته باشند و قبل از آغاز سفر نسبت به کسب اطلاعات لازم از طول مسیر، وضعیت مرزها و غیره اقدام نمایند.
2. به دستگاه های عضو ستاد، بخصوص هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عوامل نیروی انتظامی  تاکید می گردد، بقید فوریت ضمن حضور فعال در مرزها و مسیرهای که مسافران و هموطنان عزیز استفاده می نمایند نسبت به ارائه تسهیلات اقامتی و اسکان موقت مسافران   پیش بینی و اقدام لازم را بعمل آورند.
3. به تمامی تأسیسات گردشگری، رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در طول مسیر اهتمام بیشتری داشته باشند.
4. در پایان ستاد مرکزی ضمن تاکید بر استمرار فعالیت ستادهای اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان ها در تمامی بخش های حمل و نقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و ... ، هماهنگی کامل کلیه واحد های مسئول را برای خدمات رسانی شایسته به مسافران و گردشگران ضروری می داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار