رئیس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی ایران:

فرهادی در وزارت علوم راه میلی‌منفرد را ادامه می‌دهد/تازه به دوران رسیده‌ها نسبت به ارزش‌های انقلاب دل‌نگران نباشند + فیلم و تصاویر

مراسم 16 آذر 93 با حضور رئیس‌جمهور، وزرای علوم و بهداشت و روسای دانشگاه‌های تهران و جمع کثیری از دانشجویان امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در این مراسم شخصیت‌های دانشگاهی از جمله حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی رهبری، استاندار تهران، رئیس جهاد دانشگاهی، معاونان و مشاوران وزرای علوم و بهداشت، مسئولین دانشگاه آزاد و جمع کثیری از دانشجویان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، ورزشی، قرآنی و صنفی در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران حضور داشتند.



















برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
-
محمود
۰۸:۵۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
ماكه درجمع مردم وبا مردم سروكار دارم اين دولت را بدترين دولت قلمداد مي كنندوهيچ برنامه اي براي پيشرفت كشور ندارد ومنتظرند اين دو سال واندي هم بگذرد.(دولت بي تدبير وبي اميد)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
اقا درج کن نظر منو این دولت بدترین دولت تاریخ ایران است وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
تحریم را تاکنون تحمل کرده ایم اما باز گذاشتن فضا برای معاندین نظام توسط دولت را هرگز تحمل نخواهیم کرد .چرا رئیس جمهور محترم اینقدر ناتوان شده که در برابر او معاندین نظام از سران فتنه حمایت می کنند ولیکن ایشان به انان قول وفادار بودن به پیمان با انان می دهد مگر در پشت پرده به انان چه قولی داده است ؟ هر چند که رئیس جمهور محترم ما را تازه به دوران رسیده می داند ولیکن به ایشان می گوئیم سخت دلواپسیم .
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۳۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
واقعا جالبه ، ایشون میگه انتقاد آزاده و همه حق انتقاد دارن اونوقت هرکس انتقاد کرده رو را کوته فکر خطاب میکنه ؟!...البته این حرف ها مال خودش نیست ! و....
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۸:۵۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
اینکه روحانی منتقدان خود را تازه به دوران رسیده خطاب میکند ناشی از کوتاه فکری یا غرور است . 4 یا نهایتا 8 سال دیگر مردم این توهین ها را تحمل میکنند. واقعا که حجب و حیا هم خوب چیزی است.
Iran (Islamic Republic of)
علی عسک
۱۸:۱۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
انها نگران منافع خودشان هستند که نکند از دست برود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیچ وقت نگران منافع ملی نیستندو نبوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
بله دیگه روحانی میگه من به قانون احترام میگذارم ولی ازاون طرف تودانشگاه جوزده میگه
مرغ من یک پادارد وفقط حق بامنه
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۲:۰۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
واقعا جالبه ، ایشون میگه انتقاد آزاده و همه حق انتقاد دارن اونوقت هرکس انتقاد کرده رو تازه به دوران رسیده خطاب میکنن ...
اگه گوش ما درازه لطفا دوستان اطلاع بدن

اللهم عجل لولیک الفرج والعن اعدائه اجمعین
آخرین اخبار