حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی:

ارتش جمهوری اسلامی الگوی همه کشورهای اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک الگو برای همه کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین«علی شیرازی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان پایور و دانشجویان دانشگاه ارتش که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: امروز، ارتش جمهوری اسلامی ایران یک الگو برای همه کشورهای اسلامی است و باید این ارزش در رزم و تدین بدرخشد.

وی افزود: باید این ارزش را تداوم ببخشیم و شما می‌خواهید تغییر در اراده و تفکر ملت‌ها بدهید و گرایش را به سمت جهان اسلامی تغییر دهید و همه کارکنان ارتش و امرا و همه باید تلاش کنند تا این موضوع محقق شود و هر چه جمهوری اسلامی قوی تر شود زمینه سقوط استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی فراهم می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اهمیت قرآن و انس با قرآن کریم تصریح کرد: ‌با قرآن همواره خود را در محضر الهی می‌بینیم و به سمت گناه نمی‌رویم و کسی که با قرآن مأنوس باشد از مسیر خطا باز داشته می شود و آن چیزی که اعمال انسان را در روز قیامت سنگین می‌کند و انسان را از آتش نجات می‌دهد قرآن است.

وی ادامه داد: قرآن بصیرت می‌بخشد و عامل نور و عامل اقتدار جامعه انسانی و رشد و بالندگی است و کسی که  قرآن را پیشوای خود قرار دهد به سمت بهشت سوق داده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلیمن شیرازی با اشاره اهمیت قرآن و عظمت این کتاب آسمانی تصریح کرد: نعمت‌های حاصل از خواندن قرآن قابل شمارش نیست و قرآن  سخنی نو است که هیچ گاه کهنه نمی‌شود.

وی با بر شمردن  حدیثی از حضرت محمد(ص) درباره اهمیت قرآن و توصیه آن حضرت به اصحاب خاطر نشان کرد: با تلاوت دقیق قرآن گامی هدفمند در جاده تعالی برمی‌داریم و انس با قرآن توفیق بزرگی است و قرآن  کتاب هدایت است.
 
وی ادامه داد: حافظین قرآن در جمهوری اسلامی باید گسترش یایند و ده میلیون حافظ قرآن وجود دارند و این بهترین هدیه برای فرماندهی کل قواست.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار