با حضور فرمانده کل ارتش انجام شد؛

بازآماد موتور ناوهای موشک‌انداز و افتتاح سه پروژه مهم نیروی دریایی ارتش

صبح امروز فرمانده کل ارتش، سه پروژه مهم نیروی دریایی ارتش را افتتاح و از بازآماد موتورهای ناوهای موشک‌انداز کلاس کمان بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران صبح امروز فرمانده کل ارتش، سه پروژه مهم نیروی دریایی ارتش را افتتاح و از بازآماد موتورهای ناوهای موشک‌انداز کلاس کمان بازدید کرد.

در این مراسم که در منطقه دوم دریایی بوشهر برگزار شد، حوض خشک هزارتنی، پروژه عملیاتی کردن سامانه سوخت‌گیری هوایی بالگرد RH و اولین برج همراستاسازی سامانه‌های سلاح و کنترل آتش ناوهای موشک‌انداز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

امیر سرلشکر صالحی در این مراسم اظهار داشت: نیروی دریایی، حضوری قدرتمند در آب‌های جنوبی کشور دارد و برای تأمین امنیت این منطقه هیچ نیازی به حضور بیگانگان نیست.

وی تصریح کرد: با تلاش متخصصان دریایی کشورمان بازهم شاهد نوآوری و نوسازی یکان‌های دریایی ارتش خواهیم بود.

فرمانده کل ارتش همچنین به اهمیت استکبارستیزی و مقابله با استعمارگران پرداخت و شهدایی نظیر "رئیسعلی دلواری"  را یکی از الگوهای مقابله با استعمارگران دانست.

وی با اشاره به رضایت فرمانده معظم کل قوا از مجموعه نیروی دریایی ارتش، خطاب به کارکنان این نیرو خاطرنشان کرد: این موضوع باعث می‌شود تا شما با توان و انگیزه بیشتری در جهت ارتقای آمادگی این نیرو قدم بردارید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار