بازیگر "رنگ شک" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اولین تجربه بازی در سریال پلیسی را با "عرب نیا" داشتم

"حمیدرضا شیرخانلو گفت: علاقه‌ی بسیاری به بازی در ژانر اکشن و پلیسی دارم که اولین تجربه‌ی آن را با فریبرز عرب نیا به دست آوردم.

"محمدرضا شیرخانلو" بازیگر سریال "رنگ شک": در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خود در این سریال گفت: نقش من در سریال "رنگ شک" کاملا با کارهای قبلی‌ام متفاوت بود،‌ چون یک سری اتفاقات جدی برای این نقش می‌افتد و در طی قصه دزدیده می‌شود.
 
بازیگر "روزهای بد به در" در خصوص سختی‌های این کار عنوان کرد: بازی در این سریال بسیار خوب بود اما سختی‌های زیادی داشت چون در گرما‌ی بسیار طاقت فرسای بوشهر بازی می‌کردیم و حتی در جنگل فیلم برداری داشتیم و یا در جای دیگر جزر و مد آب به قدری زیاد بود که ما در گل بودیم و تمام دست و پاهای من زخمی شده بود.
 
بازیگر "دود کش" در ادامه بیان کرد: من بازی در سریال پلیسی – اکشن را بسیار دوست دارم و بازی در "رنگ شک" اولین تجربه‌ی من در این نوع ژانر بود.
 
وی در خصوص کار با "عرب نیا" اظهار داشت: کار با "عرب نیا" بسیار خوب بود، در عین اینکه با همه‌ی عوامل جدی برخورد می‌کرد اما با من بسیار مهربان و صمیمی بود و خیلی در ایفای این نقش به من کمک کرد.
 
بازیگر "رنگ شک" در خصوص همکاری خود با این پروژه تصریح کرد: من حدود 2 ماه در این سریال بازی داشتم و به نظرم با تمام سختی‌های تولید کار خیلی خوبی شده و در این مسیر مردم بوشهر هم خیلی با ما کمک کردند.



"شیرخانلو" در پایان اظهار داشت: من هم اکنون در تئاتر "دوستی در قلک" به کارگردانی "هاجر پورشیراز" بازی کرده‌ام و در دو فیلم سینمایی "نهنگ عنبر" به کارگردانی "سامان مقدم" و "شانس، عشق، تصادف" به کارگردانی "آرش معیریان" هم ایفای نقش کرده‌ام که این دو اثر در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می‌کنند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار