مربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم:

تیم‌های بازمانده مقابل شهرداری بم، حاشیه سازی می‌کنند

مرضیه جعفری بیان کرد: تیم‌هایی که فوتبال تیم شهرداری سابق بم مغلوب شده‌اند به دنبال حاشیه سازی در تیم شهرداری بم هستند.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تیم شهرداری بم با قدرت در رقابت‌های لیگ برتر ظاهر شده‌ است، قرار گرفتتن در صدر جدول رده بندی حکایت از قدرت تیم شهرداری بم دارد. تیم شهرداری بم با قدرت بازیکنانش این جایگاه را کسب کرده است.
 
وی ادامه داد: موضوعات جادو و جادو گری را در تیم‌های فوتبال بانوان را تکذیب می کنم و معتقد هستم این مسائل در پیروزی و بافت تیم‌ها تاثیری ندارد.
 
جعفری افزود: موضوع استفاده بعضی از بانوان فوتبالیست از داروهای هورمونی بی اطلاع هستم و به طور قطع به وجود چنین مسئله‌ای در فوتبال بانوان مطمئن نیستم.
 
سرمربی تیم افزود: تیم شهرداری بم با بازیکنی که از داروهای هورمونی استفاده می‌کنند به شدت برخورد می کند و مطمئن هستم در تیم شهرداری بم بازیکنان هیچ گاه از داروهای هورمونی استفاده نمی‌کنند.
 
وی افزود: مریم رحیمی مهاجم تیم شهرداری بم از فدراسیون فوتبال تاییدیه سلامت دارد، رحیمی مشکل جسمی ندارد. متاسفانه تیم‌هایی که مقابل شهرداری بم بازنده می‌شوند، چنین توهین‌هایی را به تیم شهرداری بم می‌کنند.
 
جعفری ادامه داد:‌بازیکنان تیم شهرداری بم از سوی مسئولان فدراسیون مورد معاینه قرار گرفته‌اند و مشکلی از لحاظ سلامت ندارند.
 
سرمربی تیم افزود:‌ تیم شهرداری بم شرایط خوبی دارد. بازیکنان در آرامش تمرینات آمادگی مناسبی انجام می‌دهند، آماده‌ی رویارویی با تیم دادگر جیرفت می شوند.
 
وی افزود: ‌تیم دادگر جیرفت در لیگ جاری به رقابت‌های برتر صعود کرده است. بازیکنان این تیم جوان و با انگیزه هستند، مقابل این تیمن با قدرت ظاهر می‌شویم.
 
سرمربی تیم شهرداری بم افزود: تیم شهرداری بم بدون توجه به جایگاه این تیم در جدول به مصاف دادگر جیرفت می‌‌رود.
 
شرایطمان در جدول رده بندی بسیار حساس است، بافت در یک دیدار صدر نشینی را از تیم شهرداری بم می گیرد. هدفمان حفظ صدر جدول و قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار