مهرداد همتیان

رالی خانوادگی جانبازان و معلولین با 48 خودرو در تهران برگزار شد

مهرداد همتیان گفت:امروز جمعه 14 آذر ماه مسابقات رالی خانوادگی جانبازان و معلولین به همت فدراسیون اتومبیلرانی و مجتمع نیکوکاری رعد در شهر تهران برگزار شد

مهرداد همتیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: جمعه 14 آذر ماه  یک دوره  مسابقه رالی  ویژه جانبازان و معلولین برگزار شد.

وی ادامه داد : این مسابقه با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری  و مجتمع آموزشی نیکوکاران  رعد برگزار  شد که در آن 99 راننده و نقشه خوان در قالب 48 خودرو  رقابت کردند.

رییس کمیته دریفت فدراسیون اتومبیلرانی خاطر نشان کرد : این مسابقه از ساعت 9 صبح از پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده و تا ساعت 13 به پایان رسید همچنین اعلام نتایج و اهدا جوایز نیز ساعت 18 در مجتمع آموزشی رعد صورت می گیرد.

وی درباره مسیر این رالی عنوان کرد: به مدت 3 ساعت رانندگان در شهر تهران با استفاده از نقشه  به دنبال مسیر می گردند و از جاده مخصوص ، شهرک اکباتان ، اتوبان همت ، آبشار شهرک گلستان در منطقه 22 و  قسمتی از شرق تهران عبور کرده و به کار خود در سعادت آباد و شهرک غرب پایان  دادند.

وی درباره برنامه های آتی فدراسیون در حوزه جانبازان و معلولین تصریح کرد: بعد از این مسابقه آنالیزی از شرایط موجود خواهیم داشت تا در ادامه  بتوانیم مسابقات دیگری در رشته های سرعت ، اسلالوم و دیگر رشته های اتومبیلرانی را  برای این قشر از افراد جامعه برگزار نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار