رمزی: آرسنال به اوج می‌رسد/ اشتباهاتمان را جبران می‌کنیم

بازیکن باشگاه آرسنال معتقد است که تیمش به زودی به اوج باز می‌گردد و می‌تواند اشتباهات گذشته را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه آرسنال که از شکست خانگی برابر تیم نه چندان آماده منچستر یونایتد موفق شد، در 2 بازی بعد خود در لیگ قهرمانان (مقابل دورتموند) و وسک برومویچ (لیگ پریمر) به برتری رسد، توانست به جایگاه ششم جدول لیگ برتر جزیره دست یابد، جایگاهی بسیاری از بازیکنان این تیم از جمله آرون رمزی بر این باور است که می‌تواند بهتر شود و ارتقاء یابد.
 
وی در این خصوص گفت: اگرچه فشارهای زیادی وجود دارد، ما برابر منچستر یونایتد به خوبی بازی کردیم، ما در وسط هفته با دورتموند بازی داشتیم، و در ادامه هم توانستیم در لیگ جزیره خوب بازی کنیم، بر این باور هستیم که می‌توانیم این راه را ادامه دهیم این که در میانه هفته بتوانیم تیم‌مان را بسازیم و بتوانیم نتایج گذشته را جبران کنیم برای ما بسیار شیرین بود و از این اتفاق بسیار خوشحالیم. چیزی که به صورت واضح و آشکار و با حضور در تورنمنتی مانند لیگ قهرمانان آسان نخواهند بود اما می‌توانستیم بازگشت سریع و خوبی داشته باشیم.  
 
گفتنی است، باشگاه آرسنال هم اکنون در جایگاه ششم رقابت‌های لیگ پریمر انگلیسی قرار دارد و صعودش را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مسجل کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار