رئیس اداره اتوبوسرانی خبرداد

طراحی جدید ایستگاه‌های اتوبوس و خط کشی با مواد پلیمری بصورت پایلوت در منطقه 6

رئیس اداره اتوبوسرانی منطقه 6 از ایجاد سر پناه با طراحی جدید ایستگاه اتوبوس بصورت پایلوت در خیابان قرنی تقاطع شاداب خبر داد.

 محمد امین شادرام، رئیس اداره اتوبوسرانی منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر گفت: احداث سر پناه و طراحی جدید ایستگاه‌های اتوبوس به صورت پایلوت و برای اولین بار در خیابان قرنی ، تقاطع شاداب انجام شد و همچنین اجرای خط کشی با مواد پلیمری در تقاطع زرتش ، ولیعصر از دیگر اقداماتی است که بصورت پایلوت و اولین بار می شود.

وی ادامه داد: افزایش 3 برابری خط کشی ایستگاه‌ها ، به روز شدن 85 درصد تابلوهای زمان بندی اتوبوس‌ها از جمله زیر پل در کریمخان در منطقه ، مجهز شدن 30 تا 40 درصد از ایستگاه‌ها به مانیتور و دارا بودن کل ایستگاه‌های منطقه به سرپناه از دیگر اقدامات است.

شادرام افزود: در تابلوهای زمان بندی در ایستگاه‌های اتوبوس اطلاعاتی از جمله نام ایستگاه ، ایستگاه بعدی ، زمان رسیدن اتوبوس بعدی نمایش داده می شود.

رئیس اداره اتوبوسرانی خاطر نشان ساخت: در میدان فردوسی ایستگاه اتوبوس از بالای میدان 200 متر به پایین به دلیل ازدحام و تجمع منتقل شد تا 2 تا 3 دستگاه اتوبوس بتواند در این ایستگاه پهلو بگیرد و همچنین ایستگاه روبروی وزارت نفت قرار است تا جا به جا شود و 200 متر جلوتر نصب شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ایستگاه ، اتوبوس ، پایلوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار