"مهدی امینی خواه" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جشنواره جام جم یکی از سیاست‌های درست صداوسیما است

"مهدی امینی خواه" گفت: جشنواره بین الملی جام جم می تواند به عنوان یکی از بهترین سیاست‌های صدا و سیما، هنرمندان را در جهت برداشتن گام‌هایی بزرگتر یاری کند.

مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به چهارمین جشنواره بین المللی جام جم در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: فکر می کنم برای جشنواره امسال چند کار تلویزیونی داشته باشم. اصولا من با حضور جشنواره‌ها بسیار موافق هستم.

وی افزود: جشنواره همه هنرمندان را به رقابت سالم دعوت می کند و اهالی هنر با دقت بیشتری آثار خود را می سازند.

امینی خواه ادامه داد: برگزاری جشنواره بین المللی جام جم جزء‌ یکی از سیاست‌های موفق صدا و سیما در چند سال اخیر بوده و من به عنوان یک بازیگر از آن استقبال می کنم.

این بازیگر کشورمان با اشاره به قیاس اشتباه جشنواره فجر و جام جم، گفت: صنعت فیلمسازی درهمه جای دنیا و نیز در تلویزیون و سینما به عنوان یک صنعت محسوب می شود و در بعضی از بخش‌ها تعاریف به گونه‌ای دیگرعوض می‌شود.

وی تصریح کرد: هنرمند و تیم پشت صحنه در هر شرایطی زحمت خود را می‌کشند و برای آنها قاب تلویزیون و سینما فرقی ندارد.

امینی خواه، درباره حضور داوران و پیشکسوتان حاضر در جشنواره بین المللی جام جم  اظهار داشت: من به حضور جوانان تاکید می کنم و وجود پیشکسوتان را مهم و ضروری می دانم و توصیه می کنم در این جشنواره‌ها از افراد با سواد و تحصیل‌کرده بیشتر استفاده شود.

بازیگر فیلم سینمایی "زن بدلی" خاطر نشان کرد: ایران به عنوان یک کشور پیشرفته باید بتواند صنعت  سینمای به روزی داشته باشد، همانطور که سینمای ما در دنیا مورد توجه قرار گرفته و به آن جوایز جهانی بسیاری تعلق می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: پس ما هم می توانیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشم و هر جشنواری که بتواند به این مسئله کمک کند برای من از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود .

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار