چاوشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با تمرین در عرض استخر آزادی با آمادگی مطلوب رسیدیم/ تا در مسابقات بین‌المللی نرویم به به، چه چه گفتنمان ادامه دارد

عضو تیم ملی شنا کشورمان گفت: برای حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی ساخت کوتاه جهان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

جمال چاوشی عضو تیم ملی شنا کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی اینچئون ما 2 هفته استراحت کوتاه مدت داشتیم و بلافاصله پس از آن تمریناتمان را آغاز و در مسابقات انتخابی جام ولایت که در استخر 25 متر در شهر مشهد برگزار شد شرکت کردیم.
 
وی گفت: در این مسابقات از سوی  کمیته فنی 3 نفر آرین اولیائی، سروش قندچی، و جمال چاوشی، توانسته بودند رکورد‌های خوبی را بزنند انتخاب و به تمرینات تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی مسافت کوتاه دعوت شدند.
 
وی گفت: مسئولان فدراسیون و کادر فنی شرایط را به گونه‌ای فراهم کردند که اردوهای آماده سازی در استخر آزادی تهران برگزار شود و ما توانستیم در مدت زمان کوتاه تمرینی خود به آمادگی مطلوب دست پیدا کنیم فرصت برای تمرین به منظور حضور در مسابقات مسافت کوتاه نسبت به برنامه‌های آماده سازی بازی های آسیایی بسیار کم بود ولی چون اردوها به طور متمرکز سریع شروع شد توانستیم آمادگی خود را به خوبی ارتقا دهیم.
 
چاووشی یاد آور شد: سطح کیفی این رقابت‌ها بسیار بالاست کسب مدال مقابل برترین‌های جهان دور از دسترس است ولی هدف ما برای نشان دادن رشد و ارتقا سطح کارمان، کاهش رکوردهایمان است ما برای رسیدن به رکوردهای جهانی، باید ذره ذره سطح رکوردهای خود را کاهش دهیم.
 
وی چاوشی گفت: در این مسابقات بهترین‌های جهان شرکت می‌کنند چون رقابت‌های قهرمانی جهان است و بهترین‌های جهان با بهترین‌ وضعیت در آن شرکت می‌کنند حضور قهرمان المپیک رایان از آمریکا یکی از نمونه های سطح بالای این مسابقات است.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر ما به تنها چیزی که احتیاج داریم این است که حضور در تعداد مسابقات زیاد و کسب  تجربه است چون تا زمانی که در شرایط مسابقه قرار نگیریم نقاط ضعف خود را نمی‌شناسیم و همیشه فقط می‌گوئیم وضعمان خوب است و به نوعی به به و چه چه میکنیم ولی با حضور در سطح بالای مسابقات عیب های فنی شناگران نمایان  می‌شود.
 
چاووشی در خصوص چگونگی تمرینات آماده سازی در آزادی اظهار داشت: با توجه به این که استخر آزادی 50 متر است ما در عرض آن تمرین می‌کردیم از 9 جلسه تمرین آبی شش جلسه در عرض کار کردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: چاووشی ، شنا ، تیم ملی ، استخر ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.