کرمان ؛

کشاورزان جنوب کرمان در تهران غرفه دار می شوند

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: تعدادی غرفه میوه و سبزیجات در میدان‎ها و بازارهای تهران به کشاورزان منطقه واگذار می‎شود.

جواد شهریاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود : سازمان میادین میوه و تره‎بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران در نظر دارد، تعدادی غرفه میوه و سبزیجات در میدان‎ها و بازارهای زیر پوشش خود به کشاورزان منطقه واگذار کند.

وی با اشاره به اینکه این غرفه‎ها به فعالان بخش کشاورزی و تولیدکنندگان واجد شرایط اعطا می‎شود، بیان داشت: صرفاً باید تولیدکنندگان در این بخش حقیقی و یا حقوقی باشند.

شهریاری تصریح کرد: کشاورزان جنوب کرمان می‌توانند، محصولات خود را اعم از مرکبات و سبزیجات برگی و غیربرگی در این غرفه‎ها ارائه کنند.

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در تأیید محصولات تولیدی، تناژ و سطح زیر کشت بالفعل مد نظر قرار دارد و نسبت به غیر آن اثری مترتب نیست.

وی افزود: باید حداقل سطح زیر کشت سبزیجات برگی سه هکتار، سبزیجات غیربرگی  9 هکتار و سبزیجات "سبزی فرنگی " 12 هکتار باشد.

شهریاری با اشاره به اینکه همچنین حداقل سطح زیر کشت مرکبات منطقه نیز باید 10 هکتار باشد، عنوان کرد: داشتن سند مالکیت و یا اجاره‎نامه رسمی برای متقاضیان غرفه الزامی است.

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: تولیدکنندگان می‎توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی، مدیریت‎های شهرستان‎ها و سازمان مراجعه کنند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: غرفه ، کشاورزی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.