گودرزی گفت: شدت بارش ها امروز در استان هاي گيلان و مازندران است و فردا بارش پراكنده در سواحل درياي خزر و شمال شرق كشور ادامه داشته و به تدريج اين موج از شمال شرق كشور خارج مي شود و از بعدازظهر جمعه ابتدا براي شمال غرب و به تدريج سواحل درياي خزر بارش باران و برف پيش بيني مي شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "چهارشنبه 12 آذر ماه 93" اعلام شد که طي 24 ساعت آينده براي سواحل درياي خزر، ارتفاعات البرز و برخي نقاط شمال غرب و شمال شرق كشورابرناكي، بارش باران و برف و وزش باد پيش بيني مي شود.  

وی افزود: شدت بارش ها امروز در استان هاي گيلان و مازندران است و فردا بارش پراكنده در سواحل درياي خزر و شمال شرق كشور ادامه داشته و به تدريج اين موج از شمال شرق كشور خارج مي شود و از بعدازظهر جمعه ابتدا براي شمال غرب و به تدريج سواحل درياي خزر بارش باران و برف پيش بيني مي شود.  



کارشناس هواشناسی گفت: بعد از ظهرامروز دراستان هاي گيلان، مازندران، البرز، تهران، قم، سمنان و خراسان رضوي وزش باد شديد پيش بيني مي شود و امروز درياي خزر و در دو روز آينده خليج فارس و تنگه هرمزمواج خواهد بود.

 وی اظهارداشت: امروز سردترین مرکز استان تا کنون شهرکرد با کمینه دمای 7- درجه و کرمان با کمینه دمایی 5- درجه و اردبیل با کمینه دمای 4- و گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 26 درجه گزارش شده است.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، کمی ابری تا نیمه ابری در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید و فردا، کمی ابری گاهی وزش باد و روز جمعه، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

 وی ادامه داد: امروز وزش باد شدید در تهران بویژه در شهرهای جنوبی استان تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت و احتمالا تا 50 کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

گودرزی تصریح کرد: طی روزهای آینده دمای تهران کاهش محسوس خواهد یافت بطوریکه طی صبح روز جمعه دمای هوا در مناطق کوهستانی تا 15 درجه زیر صفر هم خواهد رسید.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

8

1

فارس

18

0

آذربایجان غربی

9

1-

قزوین

12

2-

اردبیل

2

4-

قم

18

2

اصفهان

17

0

کردستان

13

3

البرز

13

0

کرمان

18

5-

ایلام

13

3

کرمانشاه

11

5

بوشهر

20

13

کهکیلویه و بویراحمد

16

2-

تهران

13

1

گلستان

9

0

چهارمحال و بختیاری

8

7-

گیلان

10

7

خراسان جنوبی

17

0

لرستان

15

2

خراسان رضوی

6

2-

مازندران

13

4

خراسان شمالی

10

3-

مرکزی

14

0

خوزستان

21

8

هرمزگان

26

13

زنجان

8

0

همدان

9

4

سمنان

14

2

یزد

21

3

سیستان و بلوچستان

20

0






انتهای پیام/
برچسب ها: وزش باد ، تهران ، رگبار ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار