میراسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از این کادر فنی توقع نتیجه خوب را داریم/ به جودو بانوان نگاه حمایتی داریم

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: نگاه ما به جودو دختران آینده نگری است و بحث مدال آوری در دختران را دنبال نمی‌کنیم.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: از اسفند سال گذشته اردوهای تیم ملی نوجوانان به صورت مرتب برگزار شد در این مدت چندین دوره انتخابی هم برگزار کردیم بعد از بازی‌های آسیایی شورای فنی تصمیم گرفت از میقاتی و میران در رأس تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان استفاده کند. آن‌ها حدود شش اردو در کنار بچه ها بودند.

وی در خصوص تیم ملی نوجوانان افزود: امروز آخرین مرحله اردوی نوجوانان آغاز می‌شود و دوشنبه به هنگ کنگ اعزام خواهند شد. ترکیب خوبی را برای این مسابقات درنظر گرفتیم و نفرات خوبی در تیم ملی نوجوانان داریم که حتی نفرات دوم هم می‌توانستند به عنوان تیم اول اعلام شوند.

نایب رئیس فدراسیون اظهار داشت: انتظار ما از این کادر فنی این است که نتیجه خوبی بگیریم هر چند نتوانستیم اردوهای خارجی برگزار کنیم ولی اردوهای داخلی خوبی برای آن‌ها برگزار کردیم و نسبت به این کادر فنی امیدواریم.

میراسماعیلی در خصوص تیم ملی جوانان گفت: میران به عنوان سرمربی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد ترکیب خوبی هم در کادر فنی تیم جوانان داریم و هم در اعضای تیم ملی که به این تیم خیلی امیدواریم.

وی همچنین اذعان داشت: در آخرین اردوی انتخابی رامین صفویه باخت و انتخاب نشد و این جای خوشحالی دارد که نفرات دوم می‌توانند نفرات اول را شکست دهند و در این خصوص تلاش می‌کنند. بعضی از آن‌ها تجربه حضور درتیم ملی بزرگسالان را هم دارند.

تیم ملی جوانان روز گذشته عازم کیش شد تا اردویی 3 روزه را قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کند و یکشنبه نیز به تهران برمی‌گردند که در قالب چند گروه اعزام خواهند شد.

وی در خصوص بانوان نیز اینچنین گفت: نگاه ما نسبت به بخش دختران آینده نگری است و بحث مدال آوری در بانوان را نداریم اردوهای خوب و مرتبی را برای دختران برگزار کردیم و نگاه حمایتی داریم.

میراسماعیلی درخصوص تیم ملی جودو دختران نوجوان افزود: تیمی که انتخاب شده میانگین سنی پایینی دارد و حتی تا 3 سال آینده هم می‌توانند در مسابقات نوجوانان آسیا شرکت کنند در بخش نوجوانان نفرات بیشتری را اعزام خواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون در خصوص بانوان جوان هم تصریح کرد: در بخش جوانان نگاه ما متفاوت است و نگاه گلخانه‌ای به رده سنی دختران داریم و طی گزارشاتی که از سوی مربیان آن‌ها به ما رسیده نتیجه تست‌های آمادگی جسمانی خوب است ودر شرایط خوبی هستند ترکیب تیم ملی جوانان دختر نیز فردا اعلام خواهد شد.

میراسماعیلی در خصوص روادید افزود: مدارک را 3 هفته قبل ارسال کرده‌ایم تمام تدارک سفر آماده است وامیدواریم که ویزای هم هرچه سریعتر به دست ما برسد. اولین گروه دوشنبه شب اعزام می‌شود و 20 و 21 آذر ماه مسابقات برگزار خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: از کادر فنی که با این تیم کار کرده توقع نتیجه داریم و با این شرایط نتایج خوبی را می‌توان پیش بینی کرد ولی باز هم باید تیم‌های حاضر و شرایط مسابقات را ببینیم چگونه است و نمی‌توان گفت که چند مدال می‌گیریم ولی در هر صورت تیم ما خوب است و انتظار نتیجه خوب را از این تیم‌های اعزامی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار